عکاس نیشابوری رتبه اول کشوردر جشنواره دانش‌آموزی مدرسه شد

نیشابور ( پانا ) - محمد عادلی‌فر هنرمند عکاس نیشابوری با عکسی از آرامگاه خیام نیشابوری مقام اول کشوری چهارمین جشنواره دانش‌آموزی عکس، گرافیک و نقاشی مدرسه شد.

کد مطلب: ۱۳۶۸۵۱۱
لینک کوتاه کپی شد
عکاس نیشابوری رتبه اول کشوردر جشنواره دانش‌آموزی مدرسه شد

مسئول امور هنری اداره فرهنگ وارشاداسلامی نیشابور اظهارکرد: از حدود ۱۱ کشور مختلف، ۱۱۱ اثر دریافت و به دبیرخانه این جشنواره رسید و در بخش داخلی نیز بیش از ۱۸ هزار اثر از ۳۲ استان کشور و حدود ۴۰۳ شهر مختلف به دبیرخانه این جشنواره ارسال شد و کارگاه‌های مختلفی برای دانش‌آموزان برگزار شد که برای آنان جذاب بود.

حمید رضا آتشی گفت: در بخش عکس‌چهارمین جشنواره دانش آموزی عکس، گرافیک و نقاشی مدرسه بیش از ۹ هزار نفر از ۳۱ استان شرکت کردند.

وی خاطر نشان کرد: یکی از اهداف مهم جشنواره عکس، گرافیک و نقاشی مدرسه ؛ کشف، رشد و پرورش استعدادهای دانش‌آموزان از استان‌های مختلف کشور است تا راه برای آنان هموار شده و استعدادهایشان را به منصه ظهور برسانند.

مسئول امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد: چهارمین جشنواره عکس، گرافیک و نقاشی «مدرسه» در سالن سوره حوزه هنری تهران برگزار شد و از محمد عادلی فر هنرمند عکاس نیشابوری که با عکس آرامگاه خیام نیشابوری مقام اول کشور را کسب کرد با حضور مسئولین با اهدای تندیس و تقدیرنامه تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار