تلاشگر عرصه تعلیم و تربیت از دبستان کوثر ملارد:

رمز محبوبیت یک معلم، اولویت قرار دادن امور تربیتی و اعتقادی در کنار آموزش است

ملارد(پانا) - آموزگار فعال و ایثارگر دبستان کوثر شهرستان ملارد در دیدار با معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران، رمز محبوبیت یک معلم را توجه به امور تربیتی و اعتقادی عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۸۲۵۳
لینک کوتاه کپی شد
رمز محبوبیت یک معلم، اولویت قرار دادن امور تربیتی و اعتقادی در کنار آموزش است

سعید دهنوی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره‌کل آموزش و پرورش شهرستان‌های تهران در روز معلم با معلم تلاشگر و فعال عرصه تربیتی شاغل در دبستان کوثر ملارد دیدار کرد.

در این دیدار، مرجان آتش ‌پرور، آموزگار ابتدایی این مدرسه، رمز موفقیت و محبوبیت خود را اولویت قرار دادن امر تربیت و مسائل اعتقادی در کلاس درس و فعالیت‌های آموزشی دانست.

وی ادامه داد: علاقه به کار معلمی و توجه به رسالت واقعی این شغل، موجب بهبود انگیزه در کار تعلیم و تربیت و ایجاد خلاقیت در فعالیت‌های مربوط می‌شود.

این آموزگار موفق افزود: پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان در مقاطع مختلف رشد جسمی، روانی و اجتماعی نیازمند دارا بودن نگرش مثبت به رشته تحصیلی و انگیزه‌های قوی است و کسی که وارد این شغل می‌‌‌شود باید به کار معلمی علاقه داشته باشد، معلم باید شاگردان را دوست داشته باشد و بداند که بچه‌‏ها شخصاً می‏‌توانند با کمک او مشکلاتشان را حل کنند، طبیعت مشترک و علاقه‌مند به معلم کمک خواهد کرد بچه‏‌ها را بهتر بشناسد، بچه‏‌ها معلم‌هایی را بیش‏تر دوست دارند که بتوانند به آن‏ها اطمینان و اعتماد داشته باشند.

در این دیدار، سعید دهنوی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از تلاش‌های تربیتی آموزگار تلاشگر ملاردی و فرهنگی بسیجی، مرجان آتش‌پرور تقدیر کرد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار