پیام رییس سازمان دانش‌آموزی استان کرمان به مناسبت روز معلم

معلم نماد شکوه و عظمت انسان‌های پاک‌باخته است که عشق و ایثار را به نمایش می‌گذارد

کرمان (پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کرمان طی پیامی روز معلم را تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۳۶۷۹۲۸
لینک کوتاه کپی شد
معلم نماد شکوه و عظمت انسان‌های پاک‌باخته است که عشق و ایثار را به نمایش می‌گذارد

متن پیام محمود رجبی پور به شرح زیر است.

به نام خداوند جان و خرد

«منْ وَقرَ عالماً فقدْ وَقرَ ربّه» (هرکس دانشمندی را گرامی بدارد، بی‌گمان پروردگارش را گرامی داشته است.) امام علی (ع)

معلّمی نماد شکوه و عظمت انسان‌های پاک‌باخته‌ای است که در طول تاریخ در عرصۀ تعلیم و تربیت، زیباترین نشانه‌های عشق و ایثار را به نمایش گذاشته‌اند و نقش محوری و اساسی معلّمین و اساتید در تربیت نسل جوان و افزایش دانش و فرهنگ در جامعه، بر کسی پوشیده نیست و باید در نظر داشت که پاسداشت مقام آنان، پاسداشت جامعه است.

تلاش برای ایجاد روحیه خودباوری در میان جوانان این مرز و بوم و کوشش برای به‌ثمر رساندن استعداد و توانایی‌های بالقوّه موجود در آینده‌سازان ایران اسلامی و اهتمام به ارتقاء کیفیت آموزش و توجه به پژوهش‌های هدفمند و تلاش برای مأموریت‌گرا شدن مدارس از مهم‌ترین رسالت‌های اساتید در مقطع حساس کنونی است.

ما با افتخار به گذشته‌ای درخشان و با امید به آینده‌ای درخشان‌تر، و با برخورداری از اساتید فرهیخته واخلاق مدار خود، برای تحقّق جامعه‌ای می‌کوشد که نتایج ارزشمند تولیدات علمی و پژوهشی در آن تجلّی می‌یابد.

اینجانب، با درود به روان پاک استاد شهید مرتضی مطهری، هفته بزرگداشت مقام شامخ معلّم و استاد را خدمت جامعه ی فرهنگی به ویژه همکاران عزیزم در سازمان دانش آموزی تهنیت عرض نموده و یاد و خاطره اساتید گرانقدری که از نعمت وجودشان در مدارس و کلاسهای درس محروم شده‌ایم، را گرامی داشته و برای شادی روح آن عزیزان سفرکرده از درگاه خداوند متعال علوّ درجات را آرزو می‌کنم.

امید است بتوانیم با بهره‌گیری از عزم استوار، تلاش مخلصانه و هدفمند جامعه فرهنگی جایگاه آموزش و پرورش را در رشد و پیشرفت کشور ارتقا بخشیده و موجبات سرافرازی و آبادانی بیشتر کشور عزیزمان را فراهم کنیم.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار