خیرین شیرازی باغی را برای پشتیبانی از بیمارستان نمازی اهدا کردند

شیراز (پانا) - فرهنگ نیک‌اندیشی از شاخصه‌های برجسته کالبد فرهنگی استان پهناور فارس است. این پیشینه نیک بخصوص در عرصه سلامت وام‌دار حضور بزرگانی چون محمد نمازی در شیراز است؛ امتداد این پیشینه تاریخی، در فرهنگ، عقاید و فعالیت‌های خیرین استان فارس همچنان جاریست.

کد مطلب: ۱۳۶۷۸۶۱
لینک کوتاه کپی شد
خیرین شیرازی باغی را برای پشتیبانی از بیمارستان نمازی اهدا کردند

به گزارش روابط عمومی مجمع خیرین تامین سلامت استان فارس، دو تن از خیرین بزرگوار استان، محمد علی اسماعیل زاده و همسر بزرگوارشان پروین اشرافی یک قطعه باغ ثمری به مساحت یک هزار مترمربع در محدوده قلات شیراز را به بنیاد خیریه نمازی جهت پشیبانی از این بیمارستان صلح کردند.

خیرین عرصه سلامت به دو شیوه املاک خود را به عرصه سلامت اهدا می‌کنند. گروهی از خیرین املاک خود را به صورت کامل در زمان حیات اهدا و در اختیار حوزه سلامت قرار می دهند و گروهی دیگر در تفاهم‌نامه‌ای در قالب صلحنامه عمری با تنظیم اسناد، ملک را بعد از حیات خود به عرصه سلامت واگذار می‌کنند، این دو خیر از جمله خیرین بزرگواری هستند که این ملک را به صورت صلح عمری اهدا کرده‌اند.

بررسی آمارها در مجمع خیرین تامین سلامت فارس نشان می‌دهد خیرین در بیش از دو دهه فعالیت منسجم این مجمع تاکنون 427 ملک، شامل زمین و منازل مسکونی به ارزش صدها میلیارد تومان، جهت رفع نیازهای عرصه سلامت اهدا کرده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار