بازی‌های باقی‌مانده لیگ برتر باید با حضور تماشاگران برگزار شود

تهران (پانا) - کارگروه عالی نظارت بر مسابقات فوتبال اعلام کرد همه بازی‌های باقی‌مانده لیگ باید با حضور تماشاگران برگزار شود.

کد مطلب: ۱۳۶۷۸۱۸
لینک کوتاه کپی شد
بازی‌های باقی‌مانده لیگ برتر باید با حضور تماشاگران برگزار شود

این هفته پرسپولیس و پیکان به مصاف یکدیگر می‌روند مهمترین موضوع این بازی، مسئله حضور تماشاگران در ورزشگاه است. از یک سو پیکان به میزبانی در ورزشگاه پاس قوامین یا کرج اصرار می‌کند و از سوی دیگر پرسپولیس خواستار حضور تماشاگران خود در این بازی است.

حالا فدراسیون فوتبال ایران در خروجی خود مصوبات کارگروه عالی نظارت بر مسابقات را قرار داده که یکی از بند‌های تصویبی آن مربوط به حضور تماشاگران در ورزشگاه است و برگزارکنندگان مسابقات را ملزم به برگزاری بازی‌ها با تماشاگر می‌کند.

در این مصوبه آمده است: «حضور تماشاگران در همه ورزشگاه‌ها با رعایت آیین‌نامه برگزاری مسابقات لیگ برتر و دسته اول کشور مصوب سال ۱۳۹۸ از طریق بلیت‌فروشی و طبق ظرفیت اعلامی»

باید دید حالا واکنش سازمان لیگ به این مصوبه چه خواهد بود و آیا آن‌ها محل میزبانی را از قوامین به آزادی تغییر خواهند داد یا اینکه در استادیوم پاس را به روی تماشاگران پرسپولیس باز خواهند کرد.

این موضوع چالش جدی سازمان لیگ برای بازی پرسپولیس - هوادار در نیمه نهایی جام حذفی نیز خواهد بود و سهیل مهدی و همکارانش را در معرض تصمیمی مهم قرار خواهند داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار