مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرگان:

نهج‌البلاغه کامل‌ترین منبع معارف است

گلستان(پانا) - مدرس‌زاده درباره نهج‌البلاغه گفت هرچه تحت عنوان معارف در تمام حوزه‌های اخلاقی،اجتماعی،سیاسی مخصوصا زمامداری و حکومت لازم باشد؛ در آن وجود دارد.

کد مطلب: ۱۳۶۷۵۰۲
لینک کوتاه کپی شد
نهج‌البلاغه کامل‌ترین منبع معارف است

چهل و یکمین دوره ی مسابقات قرآن،عترت و نماز دانش آموزی در استان گلستان با حضور مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرگان و‌معاونت اداره کل ورزش وجوانان استان و با استقبال باشکوه دانش آموزان برگزار شد.

حسن مدرس زاده،مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرگان در جمع دانش آموزان دختر این دوره از مسابقات گفت: رشد و تربیت دانش آموزان در سایه قرآن و اهلبیت باعث تبدیل آنها به افرادی توانمند و صاحب اخلاق میشود.این افراد میتوانند در جامعه ی خارج از آموزش و پرورش زندگی اجتماعی خوبی داشته باشند.

وی نهج البلاغه را کامل ترین منبع معارف دانست و افزود: این کتاب مشابه یک معجزه است،وقتی به متن کتاب مراجعه می کنیم آنچه را که به عنوان سجع در ادبیاتفارسی میشناسیم به تکرار میبینم.البته تنها بخشی از خطبه ها و سخنان حضرت علی (ع) در نهج البلاغه گنجانده شده است.

مدرس زاده درباره نهج البلاغه ادامه داد: هرچه تحت عنوان معارف در تمام حوزه های اخلاقی،اجتماعی،سیاسی مخصوصا زمامداری و حکومت بخواهیم در آن وجود دارد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرگان خطاب به شرکت کنندگان گفت: شما فقط در قالب رقابت با یکدیگر نیستید.در آغاز راه یک رسالت بزرگ هستید و وظیفه داریدمکررا به قرآن و نهج البلاغه به جهت استفاده از آن و انتقال به دیگران مراجعه کنید.شما با ترویج دانسته هایتان زکات آن را میپردازید و در محافل مختلف از ثواب وفضیلت آن نیز برخوردار می‌شوید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار