دستگیری زورگیر تاکسی‌های اینترنتی

تهران (پانا) - رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری سارق خشن تاکسی های اینترنتی در تهران خبر داد و گفت در این رابطه 2 تن از رابطین پرونده نیز دستگیر شدند.

کد مطلب: ۱۳۶۷۴۱۸
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری زورگیر تاکسی‌های اینترنتی

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی اظهار کرد: راننده یک دستگاه تاکسی اینترنتی به پایگاه پنجم پلیس آگاهی مراجعه کرد و به کارآگاهان گفت، چندی قبل مسافری را از طریق اپلیکیشن های تاکسی به مقصد میدان "منیریه" تهران سوار بر خودرو کردم اما قبل از رسیدن به مقصد، مسافر با استفاده از سلاح سردی که همراه داشت با تهدید کلیه اموال با ارزش از قبیل تلفن همراه و وجوه نقدم را سرقت و پس از توقف خودرو در محل خلوتی به سرعت از محل متواری شد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ عنوان کرد: بنابر حساسیت موضوع، کارآگاهان راهی صحنه وقوع جرم محدوده جغرافیای جرم شدند و پی بردند، در مسیر تردد خودرو آثاری از متهم بر جای نمانده است.

وی افزود: کارآگاهان در نخستین‌گام با بهره‌گیری از شیوه‌های کشف نوین جرم و بررسی‌های تخصصی موفق شدند متصرف تلفن همراه را یک خانم بود شناسایی کنند و با دستگیری وی به دست آوردند وی تلفن همراه را از فردی خریده است و بی اطلاع از سرقتی بودن تلفن همراه است.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: کارآگاهان در گام بعدی با روش‌های علمی و تحقیقات دقیق‌تر هویت فروشنده تلفن همراه و مخفیگاه وی را شناسایی کردند و با دستگیری وی مشخص شود وی مالخر تلفن همراه می باشد و بدین ترتیب کارآگاهان در گام بعدی از بررسی های پلیسی، موفق به شناسایی سارق شدند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی راهی مخفیگاه زورگیر شدند و وی را در یک عملیات منسجم دستگیر کردند.

وی افزود: متهم پس از انتقال به پایگاه پنجم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفت و به جرم خود مبنی بر سرقت از راننده تاکسی اینترنتی اعتراف کرد و در تکمیل تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم سابقه دار بوده و متهم پس از رهایی از زندان به ارتکاب اعمال مجرمانه خود ادامه داده است.

سرهنگ کارآگاه ولیپور گودرزی خاطرنشان کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی متهمان برای کشف جرائم احتمالی و شناسایی سایر شکات در اختیار کارآگاهان پایگاه پنجم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار