آیا با سرمایه 500 تا 700 میلیون تومان می‌توان در استان البرز خانه خرید

تهران (پانا) - با سرمایه 500 تا 700 میلیون تومان دیگر امکان خرید آپارتمان در مراکز شهرهای اصلی استان البرز وجود ندارد و جهش قیمت‌ها خریداران را به حاشیه‌های این استان رانده است.

کد مطلب: ۱۳۶۷۳۲۴
لینک کوتاه کپی شد
آیا با سرمایه 500 تا 700 میلیون تومان می‌توان در استان البرز خانه خرید

استان البرز در مدت زمانی طولانی، مکانی برای مراجعه مهاجرین شهرهای مختلف بود که برای پیدا کردن شغل در تهران و به دلیل نداشتن سرمایه لازم جهت زندگی در پایتخت به این استان پناه می بردند زیرا از پس هزینه زندگی در این استان برمی‌آمدند. مسیر پر ترافیک کرج تهران و بالعکس در زمان صبح و عصر نشان از حجم حضور شاغلین مهاجر در این استان دارد.

در سال‌های اخیر با جهش ناگهانی قیمت مسکن این استان مهاجرپذیر هم در امان نماند. این روزها قیمت‌ها در استان البرز چنان سر به فلک کشیده که مهاجرین از مرکز استان به حاشیه‌های البرز رفته‌اند.

بررسی‌های پانا از قیمت مسکن در استان البرز نشان می دهد که خرید ملک در مرکز البرز و شهرهای اصلی این استان برای طبقه متوسط و با درآمد کارمندی امکان‌پذیر نیست. با یک سرمایه 500 تا 700 میلیون تومان صرفا در مناطق حاشیه‌ای استان البرز امکان خرید مسکن وجود دارد که علاوه بر سال ساخت بالا به ندرت امکاناتی مانند آسانسور یا پارکینگ دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار