زنگ سلامت در مدارس قم نواخته شد

قم(پانا)- هم‌زمان با سراسر کشور و در نخستین روز از هفته سلامت با شعار «سلامت برای همه با پزشک خانواده» زنگ سلامت قم توسط فرزند شهید در مدرسه امیرالمؤمنین(ع) منطقه پردیسان نواخته شد.

کد مطلب: ۱۳۶۷۲۲۳
لینک کوتاه کپی شد
زنگ سلامت در مدارس قم نواخته شد

مهدی مصری رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در این مراسم توجه به ابعاد مختلف و شاخص‌های مختلف سلامت جسمی، روانی، معنوی، تربیتی و اجتماعی را موردتوجه قرار داد و اظهار کرد: ازجمله راه‌های چگونگی دست یافتن به این شاخص‌ها خیر رسانی، داشتن اخلاق زیستی و داشتن رفتار منصفانه در جامعه است که محور همه این‌ها مدرسه و خانواده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم افزود: هدف اصلی خلقت رشد و پیشرفت فردی و اجتماعی است که یکی از عوامل مهم رسیدن به این هدف سلامت و شادابی خانواده و جامعه است.

وی با بیان اینکه جمیعت زیاد باعث رشد جامعه می‌شود، عنوان کرد: جامعه‌ای که پیر باشد آن جامعه سالم نیست بنابراین برای آنکه جامعه‌ای سالم داشته باشیم باید فرزند آوری و رشد جمعیت را در آن جامعه بالا ببریم؛ همچنین باید تلاش کنیم جمعیتی که به سمت سالمندی می‌رود دوران پیری و سالمندی سالمی را پشت سر بگذراند.

در این مراسم با حضور علی یزدی معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان قم و دیگر مسئولان، زنگ هفته سلامت به طور نمادین توسط فرزند شهید در مدرسه امیرالمؤمنین(ع) منطقه پردیسان قم نواخته شد.

همچنین در حاشیه این مراسم کارشناسان بهداشت دهان و دندان و متخصصین اطفال به ارائه خدماتی در این زمینه برای دانش آموزان پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار