در جلسه محفل ادبی دانش‌آموزی«شکوفا»در قم بیان شد:

هدف از برگزاری محفل شکوفا، کشف و پرورش استعدادهای دانش‌آموزان در زمینه ادبیات است

قم (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم عنوان کرد هدف از برگزاری محفل شکوفا، کشف و پرورش استعدادهای دانش‌آموزان در زمینه ادبیات پارسی است.

کد مطلب: ۱۳۶۷۰۰۲
لینک کوتاه کپی شد
هدف از برگزاری محفل شکوفا، کشف و پرورش استعدادهای دانش‌آموزان در زمینه ادبیات است

حجت الاسلام محمد امینیان، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان قم در حاشیه برگزاری نخستین جلسه محفل ادبی دانش آموزی «شکوفا» اظهار کرد: محافل ادبی گوناگونی در سطح استان قم برگزار می‌شود، اما محفل «شکوفا»، نخستین محفل ادبی است که صرفا ویژه «دانش‌آموزان» برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: محفل ادبی فوق در دو بخش دختران و پسران از مقاطع مختلف تحصیلی با همکاری اداره فرهنگی و هنری معاونت پرورشی و فرهنگی استان قم و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم در خانه‌ موزه شهیدان زین‌الدین برگزار می شود و کارشناسان و استادان اهل ادب و قلم در آن حضور خواهند یافت.

امینیان تصریح کرد: هدف از برگزاری محفل شکوفا، کشف و پرورش استعدادهای دانش‌آموزان در زمینه ادبیات پارسی در قالب‌های مختلف از جمله داستان، نثر، شعر، رُمان، متن ادبی، خاطره‌نویسی و... است.

لازم به ذکر است: محفل ادبی دانش‌آموزی «شکوفا» در اولین «پنجشنبه» هر ماه سال 1402 در خانه‌ موزه شهیدان زین‌الدین واقع در کوچه شماره 30 خیابان شهدا(صفاییه)، ساعت 10 تا 12 ویژه دانش‌آموزان دختر و ساعت 12:30 تا 14 ویژه دانش‌آموزان پسر برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار