معاون دانش پژوهان مرکز ملی استعدادهای درخشان کشور:

آینده از آن هوش مصنوعی است

مشهد (پانا)_هوش مصنوعی در تمام تحولاتی که در آینده رقم می خورد نقش مهمی دارد سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان هم به صورت خاص هم به صورت غیرمتمرکز برنامه های زیادی رو در حوزه هوش مصنوعی و عرصه های ناشناخته علم پیشنهاد داده و حمایت می کند.

کد مطلب: ۱۳۶۶۶۷۶
لینک کوتاه کپی شد
آینده از آن هوش مصنوعی است

عباسعلی مظفری معاون دانش پژوهان مرکز ملی سمپاد در حاشیه المپیاد ورزشی سمپاد گفت: در جشنواره خوارزمی کم کم ورود به این عرصه هوش مصنوعی فراهم شده و حالا ممکنه به صورت خاص بگیم در رشته هوش مصنوعی به رشته تخصصی خاصی توجه نکرده باشیم ولی همه رشته های مرتبط درواقع از هوش مصنوعی باید بهره ببرند، در بخش مدرسه استعدادهای درخشان انواع اقسام رشته هایی که در حوزه فناوری نوین کار می‌کنند از هوش مصنوعی بهره مند می شوند.

وی افزود: سازمان ملی استعداد های درخشان هم از این عرصه حمایت می کند.

وی اظهار کرد :ما پیشنهاد دادیم اگر که سمپاد مهارتی ایجاد بشه هوش مصنوعی در اولویت باشد چرا؟ هوش مصنوعی بصورت بین رشته ای یعنی دانش آموزان وارد رشته ریاضی ،تجربی ویا ..... بشود ولی درس ها یا روش هایی از هوش مصنوعی و مهارت هایی در حوضه هوش مصنوعی بکار گرفته بشود.

وی در پایان گفت: ایران در رشته کامپیوتر سرآمد هست در دنیا و اعتقاد بر این هست که دانش آموزان رشته کامپیوتر می‌توانند وارد این عرصه بشوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار