تقدیر تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) از برنامه‌های تلویزیونی «محفل» و «حسینیه معلی»

قم (پانا) - امام جمعه قم و تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) از پخش برنامه های «محفل» و «حسینیه معلی» با محوریت اهل بیت(ع) تقدیر کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۶۴۸۷
لینک کوتاه کپی شد
تقدیر تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س)  از برنامه‌های تلویزیونی «محفل» و «حسینیه معلی»

آیت‌الله سیدمحمد سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) امروز در دیدار مدیران ارشد نهادهای فرهنگی، اجرایی و دینی مستقر در شهر مقدس قم و اعضای ستاد بزرگداشت دهه کرامت کشور که ظهر در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت اظهار کرد: خداوند در سوره شوری، مودت به اهل بیت پیامبر(ص) را مزد رسالت قرار داده است و این یک تکلیف تشریفاتی نیست، بلکه باید در عمل و رفتار ما بروز و ظهور داشته باشد.

وی با بیان اینکه شاید در شب های قدر برای ما مقدر شده که در مسیر اهل بیت(ع) قدم بگذاریم و ادب حضور در محضر اهل بیت(ع) را در زیارت نامه ها به ما آموخته اند، گفت: خداوند می خواهد ما شعائر الهی را بر اساس تقوا و ایمانی که داریم بزرگ بشماریم و یکی از شعائر الهی دهه کرامت است.

تولیت آستان مقدس بانوی کرامت با بیان اینکه جایگاه حضرت معصومه(س) و حضورشان در شهر مقدس قم در کلام جدشان امام صادق(ع) بیان شده است، گفت: از کلام امام صادق (ع) بر می آید که حضرت معصومه (س) تصادفی در قم نماندند بلکه حضورشان در قم از طرف خداوند مقدر بوده است.

وی با اشاره به اینکه در بین اولاد متعدد حضرت کاظم (ع) بعد از امام هشتم مقامی بالاتر از حضرت معصومه(س) نیست، گفت: مؤمنان زیادی حسرت داشتند این روز را برای قم و نظام جمهوری اسلامی ببینند و از این که این توفیق نصیب ما شده است باید خدا را شاکر باشیم.

وی با اشاره به سالروز میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر گفت: هر سال با توجه به شرایط جدید وظیفه جدیدی هم بر عهده ما است و باید کارهای جدید و تازه ای را در دهه کرامت انجام دهیم.

امام جمعه قم با اشاره به پخش دو برنامه خوب در ایام عزای اهل بیت در قالب برنامه حسینیه معلی، گفت: در ماه مبارک رمضان هم برنامه محفل نشان داد که می توان برای اهل بیت و قرآن هم کارهای نو انجام داد که برای مردم و جوانان هم جذابیت داشته باشد.

وی با تأکید بر اجرای برنامه های مبتکرانه با حفظ شأنیت و جایگاه مکان‌های مقدس ابراز کرد: دهه کرامت باید به گونه ای برگزار شود که مردم شیرینی این ایام را بچشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار