معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش:

نخستین همایش بین‌المللی تربیت در زیست‌بوم جدید با تاکید بر هویت و امید برگزار می‌شود

تهران (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت نخستین همایش بین‌المللی تربیت در زیست‌بوم جدید با تاکید بر هویت و امید برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۶۶۳۷۳
لینک کوتاه کپی شد
نخستین همایش بین‌المللی تربیت در زیست‌بوم جدید با تاکید بر هویت و امید برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش؛ اصغر باقرزاده با اشاره به برگزاری دومین همایش ملی و نخستین همایش بین‌المللی تربیت در زیست‌بوم جدید با تاکید بر هویت و امید اظهار کرد: این همایش از سوی معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش و اداره کل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

وی با برشمردن اهداف برگزاری این همایش عنوان کرد: شناسایی چالش‌های حال و آینده تربیت کودکان و نوجوانان، ارائه راهکارهای نظام‌مند به انتظارات و نیازهای تربیتی زیست‌بوم جدید، ارتقای کارآیی و اثربخشی نظام تربیت، شناسایی مبانی، روش‌ها و دیدگاه‌های جدید در زمینه تربیت کودک و نوجوان، بررسی نقش ارکان مسئول نسبت به آینده تربیت، رصد فرصت‌ها و تهدیدهای فضای مجازی در مساله تربیت از جمله اهداف برگزاری این همایش به شمار می‌آید.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش در ادامه محورهای همایش بین‌المللی تربیت در زیست‌بوم جدید را در قالب چالش‌های آینده تربیت کودکان و نوجوانان، نیازها و انتظارات تربیتی با محوریت هویت و امید، سیاستگذاری، برنامه‌ریزی و مدیریت راهبردی امور تربیتی، مدل‌ها و نظام‌های تربیتی با محوریت هویت و امید، نقش نهادها و سازمان‌ها در حکمرانی تربیتی در زیست‌بوم جدید، نقش خانواده، رسانه و فضای مجازی در تربیت، ارتقای کارآیی و اثربخشی فرایندها و برنامه‌های پیشگیری، کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی در بین دانش‌آموزان اعلام کرد.

به گفته باقرزاده این همایش در پاییز امسال برگزار خواهد شد و شرکت، ثبت‌نام و ارسال مقالات برای عموم مردم آزاد و رایگان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار