مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش:

کلیه نهادها جهت گسترش فرهنگ قرآنی و تربیت دانش‌آموزان با آموزش و پرورش همکاری کنند

سمنان (پانا) - مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه تفسیر و خواندن ترجمه قرآن در کنار تلاوت آن اهمیت زیادی دارد، گفت: باید سایر نهادها و دستگاه‌ها نیز با آموزش و پرورش جهت گسترش فرهنگ قرآنی و تربیت دانش‌ آموزان قرآنی همکاری داشته باشند تا آحاد جامعه بتوانند از فضای کانون و دارالقرآن و مشارکت در فعالیت‌های مربوط به آن استفاده کنند.

کد مطلب: ۱۳۶۶۱۴۳
لینک کوتاه کپی شد
کلیه نهادها جهت گسترش فرهنگ قرآنی و تربیت دانش‌آموزان با آموزش و پرورش همکاری کنند

میکائیل باقری، در حاشیه مراسم افتتاحیه دارالقرآن امام علی(ع) منطقه امیرآباد و افتتاحیه اتاق ورزشی مشترک کانون شهید چمران و دارالقرآن امام علی(ع) منطقه امیرآباد که با حضور عرب خراسانی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان، آریامنش رئیس اداره قرآن، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان و سایر مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد، خاطرنشان کرد: تلاش شود تا دانش آموزان با صحت قرائت قوی تر وارد پایه های بالاتری شوند. معلمان نیز همت جدی تری در زمینه ارائه آموزش ها داشته باشند.

گفتنی است؛ تعداد قرآن‌آموزان این دارالقرآن که به صورت حضوری در کلاس‌ها شرکت می‌کنند ۱۵۳ نفر، تعداد قرآن‌آموزان مجازی ۱۴۳۰و تعداد حافظان جزء سی قرآن ۷۳۲ نفر است.

مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش همچنین در مراسم افتتاحیه دارالقرآن شهید سلیمانی آرادان تصریح کرد: تلاش شود تا قاریان ممتاز شهرستانی شناسایی شده و به دانش آموزان معرفی گردند تا دانش آموزان در جهت پیشرفت اهداف قرآنی از آنان الگوگیری نمایند. انشالله در آینده ای نزدیک بتوانیم شاهد آن باشیم که قاریان، موذنین و مفسران دارالقرآن درتریبون های مهمی مثل نماز جمعه، برنامه های قرآنی خود را به اجرا درآورند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار