گردهمایی دانش‌آموزان عضو سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان/فیلم

اصفهان(پانا) - گردهمایی دانش‌آموزان عضو سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۶۵۹۹۴
لینک کوتاه کپی شد
گردهمایی دانش‌آموزان عضو سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان/فیلم

گردهمایی دانش آموزان عضو سازمان دانش آموزی استان اصفهان با حضور مهدی نم نبات معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان و اکبر رحمتی مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان برگزار شد.

مدیرسازمان دانش آموزی استان اصفهان در گفتگو با پانا گفت : امروز بعد از دو سال کرونا که جلسه پیشتازان را نداشتیم توانستیم اولین دوره جلسه پیشتازان را برگزار کنیم . در رابطه با مناطق همجوار اصفهان و شهر اصفهان ، که نزدیک به صد و بیست نفر از دانش آموزان نخبه ما در این جلسه شرکت کرده اند و آموزش‌های اولیه را خواهند دید و فرم پر می کنند و در نتیجه عزیزانی که توانایی و علاقه دارند در گروه پیشتازان برتر استان قرار می گیرند که در اردوهای استانی و کشوری شرکت کنند آموزش‌های تخصصی را ببینند.
در ادامه مدیر سازمان دانش آموزی افزود: ما امروز خدمت دانش آموزان عزیز مدارس مختلف جهت عضویت در گروه ویژه پیشتازان سازمان دانش آموزی استان اصفهان بودیم و قرار بود فعالیت های سازمان و فعالیت های خاص پیشتازان به آنها معرفی شود و عزیزانی که تمایل دارند در گروههای ۴۵ نفره شرکت می کنند و فعالت های مختلف از جمله امداد و نجات ، کمک های اولیه ، بقا در طبیعت ، زندگی در شرایط سخت را آموزش ببینند و بتوانند به همنوعان خود کمک کنند .
اکبر رحمتی ادامه داد: اردو های قطبی صرفا تفریحی نیست و کل اردو آموزشی هست و ارائه آموزشهایی که در طول سال در سازمان دیده اند آنجا هماهنگی و تکمیل و تقویت می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار