وزیر بهداشت:

ذخایر دارویی کشور به ۷۰ درصد افزایش یافته است

تهران (پانا) - وزیر بهداشت از افزایش ذخایر دارویی در کشور خبر داد و با بیان اینکه ذخایر دارویی کشور به ۷۰ درصد رسیده گفت کمبودهای دارویی از ۴۰۰ قلم به ۷۰ قلم رسیده است.

کد مطلب: ۱۳۶۵۴۷۷
لینک کوتاه کپی شد
ذخایر دارویی کشور به ۷۰ درصد افزایش یافته است

بهرام عین اللهی عصر جمعه در حاشیه بازدید از بیمارستان بوعلی سینا شیراز افزود : با توافقی که با سازمان برنامه و بودجه داشتیم، یک و نیم میلیارد دلار ارز ترجیحی برای حوزه تجهیزات پزشکی و داروهای گران قیمت تصویب شد و در سال جاری هیچ گونه نگرانی در این حوزه نخواهیم داشت.

عین الهی در سفر به شیراز پس از زیارت سومین حرم اهل بیت(ع) و ادای احترام به شهدای حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ(ع)، با حضور در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی پیوند اعضای ابوعلی سینا، از بخش های مختلف این مرکز بازدید کرد.

وی در این بازدید که با همراهی رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، دکتر سید علی ملک حسینی مدیرعامل و رییس هیات مدیره بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی پیوند اعضای بوعلی سینا، مسوولان ارشد دانشگاه و مسوولان بیمارستان پیوند اعضای ابوعلی سینا انجام شد، در جریان آخرین اقدامات این مرکز در زمینه خدمت رسانی به بیماران و روند پیشبرد پروژه های در دست اجرا در این بیمارستان قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار