امام جمعه تربت جام:

دیدار دانشجویان با رهبری مصداق آزادی بیان در ایران است

تربت جام (پانا) - امام جمعه شهرستان تربت جام در مراسم عبادی_سیاسی نماز جمعه این هفته از نشانه‌های آزادی بیان در جمهوری اسلامی ایران خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۶۵۳۷۵
لینک کوتاه کپی شد
دیدار دانشجویان با رهبری مصداق آزادی بیان در ایران است

حسین اسلامی با اشاره به دیدار دانشجویان با رهبری اظهار کرد: دیدار دانشجویان با رهبری مصداق آزادی بیان در ایران است اینکه دانشجویان یک حکومت بتوانند با شخص اول آن حکومت دیدار کنند و مستقیما بتوانند از او انتقاد کنند در هیچ جایی از دنیا امکان پذیر نیست.

وی با اشاره به فلترینگ های های اخیر تصریح کرد: در چند سال اخیر چند برنامه مانند تلگرام در ایران فیلتر شدند برنامه هایی که فقط محل عرضه اندام دشمنان بود آن هم فیلترینگی که ناقص بود با یک فیلتر شکن ساده هر فردی می توانست دسترسی پیدا کند دشمنان جمهوری اسلامی در آن موقع شروع کردند به تبلیغات منفی که در ایران آزادی بیان نیست و تنها در ایران فیلترینگ انجام می شود اما امروز در آمریکا چرا نرم افزاری به نام تیک تاک فیلتر می شود.

حسین اسلامی در پایان خطاب به دادستان شهرستان تربت جام اعلام کرد: بنده تشکر ویژه دارم از دادستان محترم تربت جام بابت پیگیری مسئله حجاب و مقابله با بی حجابی، شهر تربت جام شهر مذهبی است و نباید گذاشت که در آن بی حجابی و بی دینی رواج پیدا کند.

خبرنگار: محمد غفاریان طوسی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار