همزمان با سراسر کشور؛

پویش ایران سرسبز با هدف کاشت یک میلیارد نهال در آذربایجان‌شرقی برگزار شد

تبریز (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی از برگزاری پویش ایران سرسبز با هدف کاشت یک میلیارد نهال خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۶۵۰۶۳
لینک کوتاه کپی شد
پویش ایران سرسبز با هدف کاشت یک میلیارد نهال در آذربایجان‌شرقی برگزار شد

پناهعلی حسین زاده گفت: همزمان با سراسر کشور اولین دوره پویش ایران سرسبز با هدف کاشت یک میلیارد نهال در استان آذربایجان شرقی در رشته های نقاشی، تصویرسازی، داستان کوتاه، طرح پژوهشی، ابتکاری، فیلم کوتاه، پادکست و ویدوئوکست برگزار شد.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان افزود: در این پویش استان آذربایجان شرقی با ارسال ۷۵۵ اثر در این پویش شرکت کرده که پس از داوری، ۱۸ اثر رتبه برگزیده کشوری را کسب کردند.

وی با تاکید بر برگزیدگان بخش دانش آموزی این پویش ادامه داد: نازنین سادات موسوی در رشته پادکست، مهدی شوری در رشته داستان کوتاه، زهرا عشقی در رشته فیلم کوتاه، هستی فلاح در ویدئو کست، مانی فتح پور در رشته ویدئوکستگ، رقیه اسدالله پور در رشته اینفوگرافی، فاطمه رضایی در رشته فیلم کوتاه، زهرا شاه بابایی در رشته فیلم کوتاه، حنانه سلطانی در رشته نقاشی، احسان سلمانی در رشته ویدیوکست حائز رتبه های برگزیده این پویش شده اند.

حسین زاده از برگزیدگان بخش فرهنگیان این پویش نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: زهرا سعید ورجوی در رشته اینفوگرافی، رقیه نصیری در رشته پادکست، لیلا گلیایی در رشته داستان کوتاه، مریم برادران باقری در رشته فیلم کوتاه، سوسن رضالو در رشته نقاشی، آرام رجبی در رشته ویدئوکست، سجاد اکرمی در رشته ابتکاری و مریم برادران باقری در رشته فیلم کوتاه حائز رتبه های برتر همچنین در بخش اولیا نیز آذر ابراهیم زاده در رشته نقاشی حائز رتبه برگزیده شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار