اجرای پویش «سیره رضوی» در آران و بیدگل

اصفهان (پانا) - مسئول کانون خدمت رضوی انیس النفوس در آران و بیدگل از اجرای پویش «سیره رضوی، مرام علوی» توسط یاوران رضوی این کانون خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۶۵۰۴۶
لینک کوتاه کپی شد
اجرای پویش «سیره رضوی» در آران و بیدگل

رحمت الله مشرقی مسئول کانون خدمت رضوی انیس النفوس در آران و بیدگل در گفت و گو با خبرنگاران گفت: یاوران کانون خدمت رضوی انیس النفوس در آران و بیدگل با یاری خیران، پویش «سیره رضوی، مرام علوی» را در این شهرستان اجرا کردند.

مسئول کانون خدمت رضوی انیس النفوس در آران و بیدگل افزود: این طرح در قالب اطعام و نذری ویژه مددجویان شهرستان آران و بیدگل به ارزش ۳۲۹ میلیون و ۵۰ هزار ریال اجرا شد.

مشرقی، اسکان و پذیرایی از ۲۰ زائر آستان امامزاده محمد هلال بن علی(ع) با افطاری به ارزش ۱۷ میلیون ریال توسط دو یاور رضوی کانون انیس النفوس ، تهیه ۱۶ بسته خرما به ارزش ۱۱ میلیون و ۱۰۰ هزار ریال و توزیع بین ۱۶ خانواده نیازمند توسط سه یاور رضوی ، پرستاری و پذیرایی یاور رضوی از دو مادر و یک نوزاد در بیمارستان و اهدای یک دست لباس کامل مردانه به ارزش ۷میلیون ریال به یک نیازمند را از دیگر خدمات یاوران کانون انیس النفوس در روز ۲۱ رمضان عنوان کرد. کانون خدمت رضوی انیس النفوس در آران و بیدگل با حضور ۵۰ یاور رضوی و چهار خادمیار به عنوان حلقه‌ای زنجیره‌َ شبکه خادمیاری کشور در استان اصفهان فعالیت دارد.

دفتر خدمت رضوی شهرستان آران و بیدگل در خردادماه ۱۴۰۰ همزمان با دهه کرامت و موالید فرخنده حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) با هدف ارائه خدمات مختلف به نیازمندان فعالیت خود را آغاز کرد و در مدت کوتاه فعالیت خود، اقدامات گسترده ای را در حوزه خدمت به نیازمندان آران و بیدگل و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و مذهبی انجام داده است.

این دفتر در دو عرصه عمومی و تخصصی با سه موضوع بانوان و خانواده، تعلیم و تربیت و کانون خبر و فضای مجازی به ارائه خدمت به همشهریان می پردازد و ۱۶۹ خادمیار و یاور رسمی رضوی در ۱۴ کانون خدمت رضوی این شهرستان فعالیت می کنند.

دانش اموز خبرنگار: محمد طاها نمکی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار