دبیر بخش رسانه و فضای مجازی جشنواره فرهنگی و هنری فردا:

کشف دانش‌آموزان مستعد و ورود به عرصه‌های مختلف اجتماعی در سایه مسابقات فرهنگی و هنری

تهران (پانا) - دبیر بخش رسانه و فضای مجازی جشنواره فرهنگی و هنری فردا بیان کرد کشف دانش‌آموزان مستعد و ورود به عرصه‌های مختلف اجتماعی در سایه مسابقات فرهنگی و هنری اتفاق می‌افتد.

کد مطلب: ۱۳۶۴۶۰۸
لینک کوتاه کپی شد
کشف دانش‌آموزان مستعد و ورود به عرصه‌های مختلف اجتماعی در سایه مسابقات فرهنگی و هنری

محمدصادق نوری تبار؛ دبیر بخش رسانه و فضای مجازی چهل و یکمین جشنواره فرهنگی و هنری فردا در گفت و گو با پانا بیان کرد: «نقش و جایگاه رسانه و فضای مجازی در زندگی افراد به ویژه دانش آموزان به خوبی بر همگان آشکار است. امسال نیز با توجه به اهمیت این موضوع در بخش رسانه و فضای مجازی بیش از هزار اثر در قالب پنج رشته شامل: پادکست، ویدئوکست، نشریه الکترونیکی، بازی های رایانه‌ای و وب سایت پایش و تحویل شد.»

وی در ادامه افزود: «یکی از اهداف مسابقات فرهنگی و هنری، تحقق و پرداختن به ساحت زیبایی شناختی و هنری است. در واقع بهره گیری از قدرت تخیل خود در خلق آثار هنری با هدف حفظ تعالی میراث هنری در سطح ملی و جهان هستی و جایگاه خویش در آن بر اساس نظام معیار اسلامی خواهد بود. دیگر هدف این مسابقات، تربیت اقتصادی و حرفه ای بر اساس تلاش فردی و جمعی برای تحقق غنا، کفاف، عمران، رشد و استقلال اقتصادی، حفظ و پیشرفت و افزایش بهره‌وری است و البته این رشته ها، مهارت محور بوده و قابلیت ایجاد کسب و کار، تولید مشاغل و درآمدزایی را دارند.»

نوری تبار گفت: «از دیگر اهداف رسانه و فضای مجازی علاوه بر مواردی که عنوان شد، مدیریت فرهنگی، اعتلای سواد رسانه‌ای است تا دانش آموزان بتوانند هوشمندانه در فضای مجازی گام برداشته و شناخت کافی نسبت به فرصت ها و تهدیدها پیدا کنند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار