تکلیف مجموعه باغ کتاب روشن نیست

تهران (پانا) - عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اینکه تکلیف مجموعه باغ کتاب روشن نیست بر ضرورت رسیدگی به این مجموعه تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۴۵۰۸
لینک کوتاه کپی شد
تکلیف مجموعه باغ کتاب روشن نیست

سید احمد علوی در صحن علنی شورای اسلامی شهر تهران طی تذکری از تعیین تکلیف نشدن مجموعه باغ کتاب انتقاد کرد.

وی اظهار داشت: مجموعه باغ کتاب توسط شرکت توسعه فضای فرهنگی ساخته می‌شود و بهره برداری آن به سازمان فرهنگی هنری و موسسه نشر شهر منتقل می شود که موسسه نشر شهر بعد از آن تغییر ماهیت داده و از انتشار به سمت نگهداری مجموعه باغ کتاب می‌رود.

علوی با بیان اینکه تکلیف مجموعه باغ کتاب روشن نیست، خاطرنشان کرد: برخی‌ها معتقدند که تکمیل این مجموعه بر عهده شهرداری و حوزه اجتماعی است و اما یک عده ای نیز اذعان دارند که این مجموعه به سازمان فرهنگی و هنری واگذار شده و باید آنها انجام دهند. بنده به عنوان یک کارشناس شهری می‌گوییم سازمان فرهنگی و هنری بخش عمران ندارد که آنجا را تکمیل کند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برخی اشکالات زیر ساختی همچون برق و سیستم‌های آتش‌نشانی در مجموعه باغ کتاب گفت: در این مجموعه ۱۰ سینما وجود دارد که از دوره قبل به دلیل به مشکل خوردن با سازنده تعطیل شده و هنوز تعین تکلیف نشده است.

وی با تاکید بر اینکه مجموعه باغ کتاب سرمایه شهر است و باید در این دوره برخلاف دوره قبل تعیین تکلیف شود، افزود: هزار صندلی در بحث هنر و سینما در مجموعه باغ کتاب خاک می خورد و باید هر چه سریع تر به آن رسیدگی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار