امام جمعه شهرستان اسلامشهر:

مردم از مسئولان حساسیت در زمینه اجرای احکام الهی را انتظار دارند

اسلامشهر (پانا) - امام جمعه شهرستان اسلامشهر گفت مردم شهرستان اسلامشهر با تقدیم هزار شهید در راستای حفظ امنیت، از مسئولان انتظاردارند که در مقابل دشمنان مقاوم بوده و در زمینه اجرای احکام الهی حساس باشند.

کد مطلب: ۱۳۶۴۴۹۴
لینک کوتاه کپی شد
مردم از مسئولان حساسیت در زمینه اجرای احکام الهی را انتظار دارند

حجت‌الاسلام محمدباقر برقراری، امام جمعه شهرستان اسلامشهر در مراسم تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان اسلامشهر که در سالن همایش‌های فرمانداری منطقه برگزار شد، در سخنانی اظهار کرد: جایگاه رفیع قضاوت نزد خداوند و فرستادگان باری تعالی بسیار محترم است و در کتاب الهی قرآن‌کریم و روایات از قضات به بزرگی یاد شده و قضاوت خوب یک قاضی به معنای حیات زمین است و در مجموع دست خدا بالای سر قاضی است.

وی افزود: مردم شهرستان اسلامشهر با تقدیم هزار شهید در راستای حفظ امنیت از مسئولان انتظار دارند که در مقابل دشمنان مقاوم بوده و در زمینه اجرای احکام‌الهی حساس باشند و به مسائلی از جمله، بدحجابی که مطالبات مردم از حاکمیت است و درخواست‌های خانواده شهدا و ایثارگران است، توجه کرده و رسیدگی به مسائلی مهمی مانند، سرقت، موادمخدر و ... در اولویت باشد.

امام جمعه اسلامشهر بیان کرد: دشمن وقتی دید نوجوان ۱۳ ساله ما در دوران هشت سال دفاع مقدس به زیر تانک رفت و امام راحل از او به عنوان رهبر یاد کرد، به فکر مقابله در عرصه‌های دیگر افتاد تا سلامت جامعه را به خطر بیندازد.

در ادامه حاجی رضا شاکرمی، قائم‌مقام رئیس کل دادگستری استان تهران نیز در سخنانی تصریح کرد: همگان می‌بایست در اعمال خود دقت کنیم تا زمانی که کتاب اعمال ما در آن دنیا رسیدگی می‌شود، غافلگیر نشویم و کار با اخلاص و همراه با برنامه‌ریزی و تدبیر، انجام وظیفه است.

وی تأکید کرد: هم‌افزایی مدیران در جلسات متعدد در کاهش پرونده‌های ورودی دادسراها و کاهش آسیب‌های اجتماعی از نقش بسزایی برخوردار است و در این راستا می‌بایست برخورد قانونی داشت و در راستای پیشگیری از وقوع جرم که وظیفه اصلی قوه قضاییه است، به آموزش‌های همگانی در فضای مجازی دقت لازم داشته باشیم.

در این مراسم فرماندار اسلامشهر، رئیس دادگستری، دادستان‌های سابق و جدید شهرستان اسلامشهر نیز در سخنانی به مسائل مهم شهرستان و دادسرای عمومی و انقلاب اسلامی پرداختند و در ادامه سعید دوستی‌نژاد، دادستان قبلی شهرستان قرچک به عنوان دادستان جدید اسلامشهر انتخاب شد و از زحمات یونس اسدی مقدم تقدیر شد.

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار