مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸ شهر تهران:

طرح تکریم روزه اولی‌ها، یکی از کار‌های خیر و پسندیده‌ است

تهران(پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸ شهر تهران با اشاره به طرح تکریم روزه اولی‌ها این طرح را، یکی از کار‌های خیر و پسندیده‌ برشمرد.

کد مطلب: ۱۳۶۴۲۴۲
لینک کوتاه کپی شد
طرح تکریم روزه اولی‌ها، یکی از کار‌های خیر و پسندیده‌ است

اجتماع هزار نفری پسران روزه اولی منطقه ۱۸ با حضور منصور هدایتی، مدیر آموزش و پرورش منطقه و سایر مسئولین شهرداری، کانون خدمت رضوی، در جوار مزار شهدای گمنام دانشکده انقلاب اسلامی و با تشییع پیکر مبارک شهید گمنام برگزار شد.

در این اجتماع منصور هدایتی مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۸ ضمن تبریک جشن تکلیف و تشکر و قدردانی از برگزارکنندگان گفت: این مراسم معنوی با شرکت هزار دانش آموز از مدارس مختلف این منطقه و با هدف تشویق روزه اولی‌ها برگزار شد.

وی افزود: تلاش شده تا برای انس و الفت هرچه بیشتر نوجوانان با ماه مبارک رمضان این برنامه در فضایی خاطره انگیز برگزار شود تا اولین ماه رمضان این عزیزان که به مهمانی ماه خدا آمده اند برای همیشه به یادگار بماند.

هدایتی خاطرنشان کرد: طرح تکریم از روزه اولی‌ها یکی از کار‌های خیر و پسندیده‌ای است که توسط مسئولین برنامه ریزی شده و خداوند متعال جزای چنین عمل خیری را برای بانیان اینگونه اقدامات ارزشمند خواهد داد.

این برنامه همراه با روایت قصه‌های قرآنی و برگزاری مسابقات دینی برای دانش آموزان همراه بوده و با مداحی روح الله بهمنی و اجرای گروه سرود نوید ادامه یافت.

در پایان، این دانش آموزان میهمان سفره با برکت رضوی در ضیافت افطاری بودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار