برگزاری جشن تکلیف ۴۷۰ دانش‌آموز دختر ابرکوهی

ابرکوه (پانا) - ۴۷۰ دانش‌آموز دختر پایه سوم ابرکوهی، در یک ضیافت معنوی مکلف‌شدن خود را جشن گرفتند.

کد مطلب: ۱۳۶۴۰۱۲
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن تکلیف ۴۷۰ دانش‌آموز دختر ابرکوهی

این مراسم به همت اداره آموزش و پرورش شهرستان و هیئت امنای تکیه حضرت ابوالفضل(ع) و با حضور مسؤلین شهرستان و دانش آموزان پایه سوم دبستان مدارس دخترانه شهرستان برگزار شد.

رضا فلاحزاده، معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش ابرکوه گفت: جشن عبادت بیش از ۴۷۰ دانش آموز دختر پایه سوم ابتدایی ابرکوهی با اجراهای متنوع فرهنگی و معنوی در محل تکیه در قلعه این شهرستان برگزار شد.

فلاحزاده افزود: تکلیف، یکی از بزرگ‌ترین نعمت‌هایی است که خداوند به بشریت ارزانی داشته و در این دوران انسان توفیق عبادت همراه با شناخت را پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه جشن تکلیف، آغاز درخشش روح خداپرستی در میان این فرشتگان زمینی است؛ افزود: «اگر دانش‌آموزان عزیز از ابتدای رسیدن به سن تکلیف در انجام فرایض و واجبات خود تلاش کنند هیچگاه اسیر وسوسه‌های شیطان نمی‌شوند.»

فلاحزاده تصریح کرد: «فرهنگ انسان‌ساز نماز و رعایت حجاب اسلامی و آشنایی دانش‌آموزان با مراجع تقلید از مهم‌ترین برنامه هایی است که تلاش می‌کنیم تا به بهترین شکل به دانش‌آموزان دختر آموزش دهیم.»

این مراسم با اجرای سرود و قرائت دسته جمعی سوگندنامه‌ جشن تکلیف از سوی دانش‌آموزان و اجرای برنامه های فرهنگی ادامه‌ داشت و با اقامه‌ نماز جماعت مغرب و عشاء و ضیافت افطاری به پایان یافت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار