برگزاری نمایشگاه کتاب تحت عنوان «بهار در بهار» در ساری

ساری (پانا) - جلسه برگزاری نمایشگاه کتاب تحت عنوان بهار در بهار با حضور معاون پرورشی و فرهنگی و سایر اعضا برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۶۳۸۱۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نمایشگاه کتاب  تحت عنوان «بهار در بهار»  در ساری

علی شمس ناتری در خصوص زمان و مکان این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه کتاب توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری اداره کل آموزش و پرورش ساری و سایر دسـتگاه های اجرایی اسـتان از 27 لغایت 31 فروردین همه روزه در دو سانس و ساعت 10الی 14 و 16الی 21 در سالن سلمان هراتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

شمس ناتری در مورد برنامه های اداره کل آموزش و پرورش و تصمیمات گرفته شده در این جلسه گفت: در این جلسه تصمیم گرفته شد تا دو غرفه در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد که یکی از غرفه ها مربوط به جشنواره قرآنی مصباح الهدی و یک غرفه دیگر مربوط به پویش کشوری هیسطوری است.

وی ادامه داد: قرار است در این غرفه ها مسابقه به همراه اهدای جوایز برگزار شود. همچنین کار ثبت نام از دانش آموزان برای شرکت در این جشنواره ها انجام می شود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان در خصوص برنامه های حاشیه ای این نمایشگاه ابراز کرد: در حاشیه این جشنواره دو روز به اجرای برنامه های جنبی اختصاص خواهد داشت که در سالن آمفی تئاتر سلمان هراتی با حضور دانش آموزان مدارس نواحی یک و دو ساری و با اجرای برنامه توسط دانش آموزان برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار