در گفت,‌وگو با پانا:

امیرحسین اصلانیان: پرسپولیس دربی ۶ امتیازی را باید ببرد

تا هفته آخر قهرمان لیگ مشخص نیست/گل محمدی باید در دربی شجاعتش را به رخ بکشد

تهران (پانا) - پیشکسوت پرسپولیس معتقد است که دربی پایتخت به دلیل شرایط جدولی ارزشی بالاتر از ۳ امتیاز دارد و مساوی سپاهان را قهرمان می‌کند.

کد مطلب: ۱۳۶۳۷۵۴
لینک کوتاه کپی شد
امیرحسین اصلانیان: پرسپولیس دربی ۶ امتیازی را باید ببرد

امیرحسین اصلانیان در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به پیروزی پرسپولیس مقابل مس کرمان اظهار داشت:«واقعیت را بخواهید خودم انتظار نداشتم با بردی پرگل بتوانیم ۳ امتیاز را بگیریم. با توجه به شرایط جدولی و موقعیتی که ما قرار داریم، باید همه را ببریم تا منتظر لغزش سپاهان باشیم. طبیعی بود که همه پیش‌بینی برد را می‌کردیم اما فکر می‌کردم بازی سخت‌تری در انتظار باشد. البته که ما از همان ابتدا هجومی بازی کردیم و بازیکنان می‌دانستند چه می خواهند. با این حال این برد مهمی بود که تیم قبل از دربی به آن رسید.»

وی افزود: «تیم مس در بازی رفت خیلی بهتر بازی کرد. البته شاید آن موقع انگیزه زیادی داشتند و هنوز تیمشان به فرسودگی نرسیده بود. بالاخره پایان لیگ است و شاید بازیکنان از آمادگی کامل دور باشند. همیشه بازی کردن با تیم‌های منطقه خطر سخت است و تیم حریف هم دقایق اول بازی فشار آورد اما تجربه بازیکنان ما باعث شد تا خیلی زود بتوانیم بر شرایط مسلط شویم. خوبی بازی این بود که همان نیمه اول کار را تمام کردیم. سریع به گل رسیدیم و موقعیت‌های خیلی زیادی هم ایجاد کردیم.»

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: «در نیمه دوم هم خوب بودیم اما دقایقی از بازی را از دست دادیم و حریف به خودش جرات داد و پیش کشید. آنها به گل رسیدند و نزدیک بود روی سهل انگاری بازیکنان ما گل دوم را هم بزنند اما خوش شانس بودیم که توپشان به تیر خورد. اگر داخل دروازه بود، پنج گلر هم نمی‌توانست آن را بگیرد. بعد از آن خوشبختانه به خودمان آمدیم و بازی را در دست گرفتیم و به گل بعدی هم رسیدیم. در این بازی مهاجمان ما عالی و تأثیرگذار بودند. ۲ پنالتی گرفتند و موقعیت‌های خوبی ایجاد کردند.»

امیرحسین اصلانیان گفت: «آن موقع انتقاد می‌کردیم که تیم موقعیت گل ایجاد نمی‌کند. الان تیم دارد خیلی خوب ایجاد فرصت می‌کند و این جای نگرانی ندارد. بالاخره مهاجم هم همه موقعیت‌ها را گل نمی زند. مهدی طارمی آن موقع ۵ موقعیت گیر می‌آورد. ۴ تا را بیرون می‌زد و یکی گل می‌شد. همین که تیم توانسته این قدر خوب بازی کند و فرصت زیاد خلق کند، جای خوشحالی دارد. مهاجم برزیلی ما البته فوتبالیست نیست و وقتی با سی دی بازیکن می‌خرید، بهتر از این در نمی‌آید! دیاباته هم که فرسوده شده و مدام مصدوم است.»

وی خاطرنشان کرد: «دربی حساسی در پیش داریم. فکر میکردم سپاهان با ۴ اختلافی که ایجاد کرده راحت قهرمان شود ولی باختشان به تراکتور که یک مربی باهوش و کاربلد دارد، پرسپولیس و استقلال را امیدوار کرد. شک نکنید ما بازی‌های خودمان را ببریم، سپاهان امتیاز از دست می‌دهد. دربی ۶ امتیاز دارد و مساوی به درد هیچ تیمی نمی‌خورد. مساوی سپاهان را قهرمان می‌کند. امیدوارم یحیی که تجربه خیلی خوبی در دربی دارد، شجاعتش را به رخ بکشد. با من چند تا دربی بوده و در مربیگری هم تجربه زیادی در این بازی دارد. شرایط دو تیم خیلی خوب است. انشالله بازی زیبا و دیدنی ببینیم و پرسپولیس بتواند این ۳ امتیاز حساس را بگیرد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار