اسلامی در حاشیه مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس:

امروز دیگر نمی‌توانند ظرفیت هسته‌ای ایران را نادیده بگیرند

تهران (پانا) - معاون رئیس جمهوری با بیان اینکه امروز دیگر نمی‌توانند ظرفیت هسته‌ای ایران را نادیده بگیرند،گفت جبهه استکبار بر نمی‌تابد که یک کشوری همچون ایران به شکل مستقل وارد این حوزه شود. به همین دلیل سعی کردند این مسیر را برای ایران با شیوه‌های گوناگون مسدود کنند.

کد مطلب: ۱۳۶۳۰۳۳
لینک کوتاه کپی شد
امروز دیگر نمی‌توانند ظرفیت هسته‌ای ایران را نادیده بگیرند

محمد اسلامی، رییس سازمان انرژی اتمی ایران، در حاشیه حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس در خیل جمعیت حاضر ضمن گرامیداشت این روز، اظهار کرد: امروز به لطف خداوند کاملا به شکل منسجم شاهد نشانه‌های اضمحلال صهیونیست‌ها، غارتگری و سلطه‌گری آنها هستیم.

وی با بیان اینکه این روند آغاز شده نشانه مقاومت و ایستادگی جهان اسلام است، گفت: امروز مردم ما به شکل نزدیک‌تر این حس را دریافت می‌کنند که روز قدس به معنی واقعی کلمه، روز مجدد احیای اسلام است. علوم و فنون نوین، اقتدارآفرین و قدرت‌ساز هستند. جبهه استکبار بر نمی‌تابد که یک کشوری همچون ایران به شکل مستقل وارد این حوزه شود. به همین دلیل سعی کردند این مسیر را برای ایران با شیوه‌های گوناگون مسدود کنند.

وی اضافه کرد: این اتفاق به نتیجه نرسیده و امروز ایران به یک ظرفیت مستقل هسته‌ای تبدیل شده است و دیگر کسی نمی‌تواند آن را نادیده بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار