سرپرست وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با پانا

حضور مردم در روز قدس، طلیعه نابودی اسرائیل را نشان می‌دهد

تهران (پانا) - سرپرست وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه یقینا اسرائیل در حال از بین رفتن است، گفت حضور باشکوه مردم عزیز  ایران در کنار مقاومت‌هایی که در فلسیطین رخ می‌دهد، طلیعه نابودی اسراییل را نشان می‌دهد.

کد مطلب: ۱۳۶۲۹۴۰
لینک کوتاه کپی شد
حضور مردم در روز قدس، طلیعه نابودی اسرائیل را نشان می‌دهد

رضامراد صحرایی در مسیر راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: روز قدس در بیان امام خمینی(ره) با یک استراتژی الهی پایه‌گذاری شد و دقیقا از همان روز افول اسراییل شروع شد و الحمدلله که ما امروز به قله قدرت خود رسیده‌ایم.

وی با بیان اینکه یقینا اسرائیل در حال از بین رفتن است، گفت: حضور باشکوه مردم عزیز ایران در کنار مقاومت‌هایی که در فلسیطین رخ می‌دهد، طلیعه نابودی اسراییل را نشان می‌دهد. در سراسر جهان امروز یکپارچه ندای حمایت از مظلوم سر داده می‌شود و این سنت خداست که مظلومین پیروز خواهند شد.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه مظلومی در طول تاریخ وجود نداشته که پیروز نشده باشد، عنوان کرد: شاید این پیروزی در همان زمان فورا رخ نداده باشد، اما در طول زمان پیروزی محقق شده است.

وی بیان کرد: امروز با وجود با گذشت سال‌ها از پیام روز جهانی قدس، بازهم می‌بینیم که این روز به چه میزان باشکوه‌تر و با همراهی نسل‌های مختلف در ایران و کشورهای مختلف برگزار می‌شود و فریاد مرگ بر اسرائیل طنین‌انداز می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار