آزادی 6 زندانی در خراسان جنوبی

بیرجند (پانا)- مدیر نمایندگی ستاد دیه استان خراسان جنوبی گفت تعداد 6 زندانی غیر عمد از بند حبس رهایی یافته‌اند.

کد مطلب: ۱۳۶۲۵۳۵
لینک کوتاه کپی شد
آزادی 6 زندانی  در خراسان جنوبی

حسین پور با بیان اینکه مجموع میزان بدهی شش زندانی آزاد شده رقمی معادل 16 میلیارد و 473 میلیون ریال بوده است، افزود: برای آزادی این افراد، شاکیان 14میلیارد و 510 میلیون ریال از بدهی گذشت داشته‌اند.

وی ادامه داد: برای آزادی این زندانیان مبلغ یک میلیارد و 963 میلیون ریال از طریق ستاد دیه استان و ستاد دیه کشور پرداخت شده است.

وی گفت: هم اکنون تعداد 54 زندانی جرائم غیر عمد در زندان های استان بسر می برند که در انتظار کمک خیرین هستند. در بین این زندانیان بدهکار زن نیست و ۱۹ نفر از این افراد بدهکار مالی، ۲ نفر نفقه و مابقی بابت مهریه در زندان هستند.

وی گفت: بیشترین بدهی این زندانیان حدود ۹۰۰ میلیون تومان است که تلاش می‌شود با جذب کمک‌های خیران، بخشودگی شاکیان و تسهیلات بانکی زمینه آزادی آنان فراهم شود.

مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان جنوبی با بیان اینکه سال گذشته در جشن گلریزان ۱۳۷ زندانی جرایم غیرعمد استان آزاد شدند، یادآور شد: هر میزان که مردم استان برای آزادسازی زندانیان کمک کنند ۲ برابر آن را می‌توانیم از مرکز جذب کنیم.

وی گفت: امسال به مناسبت شب‌های قدر و ایام شهادت امام علی(ع) با کمک خیران و ستاد دیه ۶ زندانی جرایم غیرعمد در خراسان جنوبی از حبس رهایی یافتند و امید است با کمک خیران تعداد این افراد بیشتر شود.

مدیر نمایندگی ستاد دیه خراسان جنوبی افزود: جشن گلریزان ویژه آزادی زندانیان جرایم غیر عمد ۲۷ فروردین امسال در مجتمع غدیر بیرجند برگزار می‌شود که از خیران و مردم برای حضور در این همایش دعوت می‌شود.

وی گفت: از خیرین و مردم عزیز دعوت می شود در این همایش شرکت کنند و همچنین خیرین و نیکوکاران گرانقدر می توانند از طریق شماره حساب0106341975006 و شماره کارت: 6037991899909398 یا با مراجعه حضوری به ستاددیه استان نسبت به کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد استان اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار