در نشست هم‌اندیشی کارگروه جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان استان مطرح شد:

گرامیداشت روز جهانی قدس برای دانش‌آموزان با نگاه برنامه محوری و مشارکت دانش‌آموزان انجام شود

سمنان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه روز قدس، روز اعلام همبستگی با آرمان‌های قدس فلسطین است و باید به آن به عنوان مسئله نخست جهان اسلام نگاه کرد، گفت گرامیداشت روز جهانی قدس برای دانش‌آموزان با نگاه برنامه محوری و مشارکت دانش‌آموزان انجام شود.

کد مطلب: ۱۳۶۲۱۰۴
لینک کوتاه کپی شد
گرامیداشت روز جهانی قدس برای دانش‌آموزان با نگاه برنامه محوری و مشارکت دانش‌آموزان انجام شود

عادل خالقی در چهاردهمین نشست هم اندیشی کارگروه جامعه فرهنگیان و دانش آموزان ستاد بزرگداشت دفاع مقدس استان به ‌منظور فرهنگ سازی و بزرگداشت روز جهانی قدس و اتخاذ راهکارهای مناسب جهت برگزاری باشکوه مراسم راهپیمایی و اهمیت این روز در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان، با تأکید بر حضور حداکثری دانش‌آموزان و فرهنگیان در راهپیمایی روز جهانی قدس، این حضور را قوت قلب نظام جمهوری اسلامی و مردم مظلوم فلسطین دانست و افزود: باید برای نسل جوان امروز بویژه جامعه دانش آموزی این روز تعریف شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان سمنان با اشاره به اینکه مسئله‌ فلسطین، جزء مسئله‌ اوّل دنیای اسلام است، خاطرنشان کرد: اتفاقات فلسطین در کلام معظم رهبری و اینکه رژیم منفور صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید، نشان از این دارد که مسئله حمایت از مردم فلسطین، همچنان به قوت خودش باقی است.

عرب خراسانی افزود: مجاهدات فداکارانه‌ شهید سردار قاسم سلیمانی در مبارزه با رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم فلسطین و مقاومت بر کسی پوشیده نیست. انشاءالله روزی برسد که قبله اول مسلمین در اختیار مسلمانان قرار بگیرد.

وی جریان سازی روز قدس و فرهنگ مقاومت در بین دانش آموزان و فرهنگیان را از اولویت های آموزش و پرورش دانست و تصریح کرد: این جریان سازی باید از قبل و حتی پس از آن نیز در مدارس استمرار داشته باشد.

در پایان هریک از اعضا کارگروه و سایر مدعوین از دیگر دستگاه های اجرایی به اظهار نظر و ارائه پیشنهادات خود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار