در گفت‌وگو با پانا:

حسین چرخابی: دربی پایتخت برگ برنده سپاهان است

کار هواداران تراکتور زشت بود/داور می توانست برای سپاهان هم پنالتی بگیرد

تهران (پانا) - پیشکسوت سپاهان دربی پایتخت بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال را برگ برنده زردپوشان اصفهانی می‌داند.

کد مطلب: ۱۳۶۱۹۶۴
لینک کوتاه کپی شد
حسین چرخابی: دربی پایتخت برگ برنده سپاهان است

حسین چرخابی در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به شکست سپاهان مقابل تراکتور گفت:«کسانی که فقط علاقمند به فوتبال هستند و تعصب خاصی ندارند، دوست دارند فوتبال زیبا ببینند. بعد از چندین سال، جدول لیگ برتر خیلی جذاب شده است و هفته‌های پایانی خیلی حساسی در پیش داریم. البته که سپاهان بخاطر بازی‌های رودررو نسبت به پرسپولیس و استقلال دست بالا را دارد. با این حال معتقدم باید تا آخرین هفته لیگ منتظر بمانیم تا قهرمان لیگ مشخص شود.»

وی افزود:«تعدادی از تیم ها مثل سپاهان، پرسپولیس، استقلال، مس رفسنجان و تراکتور برنامه‌ای را دنبال می‌کنند که قابل ستایش است. این تیم‌ها سعی می کنند مثل تیم‌های بزرگ دنیا بازی‌سازی را از عقب زمین و از دفاع شروع کنند. این باید همه گیر شود و به پیشرفت فوتبال کمک می‌کند. با این حال تراکتور مقابل سپاهان دو نیمه متفاوت داشت. آنها در نیمه اول سعی می‌کردند بعد از گرفتن توپ از حریف، با ارسال بلند اسدی را صاحب توپ کنند که در این امر اصلا موفق نبودند چون اسدی توانایی حفظ توپ را نداشت و تنها بود و کسی از او حمایت نمی‌کرد.»

پیشکسوت سپاهان ادامه داد:«معتقدم داور می‌توانست برای سپاهان هم پنالتی بگیرد اما این موضوع به نظر کارشناسان داوری برمی‌گردد. تراکتور نیمه اول خوب بازی کرد. این سپاهان بود که باید از این حربه حریف استفاده می‌کرد. اما در نیمه دوم تراکتور برعکس کار و از جلو پرس کرد. بازی قشنگی بود و هر دو تیم موقعیت گل داشتند. تراکتور کناره‌های سپاهان را بسته بود و سپاهان اصلا نتوانست مثل بازی‌های قبل موقعیت از جناحین ایجاد کند. زکی پور که اصلا نفوذ نکرد و رضائیان هم نتوانست موفق باشد. نکته منفی بازی فقط لیزر هواداران بود که ۹۰ دقیقه در سر و صورت سپاهانی ها بود. اگر مسئولیت داشتم حتما با مسئولان برگزاری بازی برخورد می‌کردم. این حرکت تماشاگران زشت بود. داور باید بازی را قطع می‌کرد.»

چرخابی گفت: «بازیکنی مثل مغانلو فقط می‌تواند روی ارسال از جناحین خوب عمل کند و درعمق کارایی ندارد. سپاهان باید برای بازی‌های آسیایی هم فکری به حال دفاع وسط خودش بکند. در صحنه‌ای که ریگی پنالتی داد، دفاع وسط‌های سپاهان کجا بودند که یک هافبک دفاعی آنجا تکل زد؟ سپاهان در حمله عالی است اما فوتبال فقط حمله نیست و باید در دفاع هم قشنگ کار کرد.»

وی خاطرنشان کرد: «من از روی تعصب حرف نمی‌زنم اما با توجه به بازی‌های باقی مانده، برگ برنده سپاهان دربی تهران است که باید پرسپولیس و استقلال بازی کنند. اگر این بازی مساوی شود سپاهان را قهرمان بدانید. با این حال فوتبال پشت و رو ندارد و هر اتفاقی ممکن است بیافتد. بازی‌ها به هم نزدیک هستند و هر ۳ تیم مدعی سبکی یکسان دارند.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار