بیانیه بنیاد ملی عفاف و حجاب در حمایت از اقدامات نیروی انتظامی در حوزه قانون شکنی و هنجار شکنی عفاف و حجاب

تهران (پانا) - بنیاد ملی عفاف و حجاب در حمایت از اقدامات نیروی انتظامی در حوزه قانون شکنی و هنجار شکنی عفاف و حجاب بیانیه‌ای صادر کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۱۶۸۴
لینک کوتاه کپی شد
بیانیه بنیاد ملی عفاف و حجاب در حمایت از اقدامات نیروی انتظامی در حوزه قانون شکنی و هنجار شکنی عفاف و حجاب

در این بیانیه آمده است:

حجاب پرچم فرهنگ انقلاب اسلامی است، فرهنگی که اباحه گری و لیبرالیسم را که بر مبنای نظام سلطه گر سرمایه داری است زیر سوال می برد . تفکر سکولاری که از جسم وجنس زنان برای قدرت و‌اقتصاد سوء استفاده کرده است، حجاب ثمره تحقق گفتمان انقلاب اسلامی از زن است .زنی که ورای پستوی تحجر و پوسته تجدد به دنبال حضور حقیقی و کارآمد وموثر در تاریخ انقلاب اسلامی است.

اینک که موضوع حجاب و عفاف محل هجمه دشمنان انقلاب شده است و از آنجا که امروز قانون شکنی و‌هنجار شکنی در موضوع عفاف و‌حجاب نیازمند برخورد های امنیتی و انتظامی وقضایی در خور است.با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری حفظه الله که فرموده اند: "بی حجابی یک حرام شرعی و سیاسی است"

حضور مومنانه و مجاهدانه نیروهای مخلص انتظامی در برخورد با قانون شکنانی که خواسته یا ناخواسته در مسیر تضعیف کشور همسو با معاندان قرار گرفته و با ایجاد ناامنی روانی و اجتماعی مانع از حضور موثر و کارامد زنان در عرصه های مختلف اجتماعی میشوند، قابل تقدیر و سپاس است.

بدین وسیله بنیاد ملی عفاف و حجاب این عملکرد شجاعانه نیروهای خدوم انتظامی را ارج نهاده واز مجموعه فرماندهی نیروی انتظامی که همیشه سینه های خود را اماج و سپر تیرهای منافقان داخلی و دشمنان خارجی کرده اند بخصوص سردار رشید سردار رادان تقدیر و تشکر می نماید ،از خداوند متعال برای آن مجموعه خدوم توفیق و پیروزی در این امر خطیر را مسئلت می نماییم.

بنیاد ملی عفاف و حجاب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار