زهرا هاشم‌زاده*

عامل موفقیت من در مربیگری چرتکه چه بود

اوایل دوران نوجوانی با دوره‌های محاسبات ذهنی/ریاضی آشنا شدم، نخست علاقه‌ای در وجود من نبود؛ با گذر زمان که پایه‌‌های آموزشی محکم و استوار شد، علاقه نهفته در وجود خود را کشف کردم و با توکل به خدا و حمایت‌های خانواده‌ام آن استعداد را گسترش دادم.

کد مطلب: ۱۳۶۱۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد
عامل موفقیت من در مربیگری چرتکه چه بود

از آنجایی که علاقه‌ام هر روز بیشتر از دیروز می‌شد، به مسابقات استانی دعوت شدم که متأسفانه در دوران ویروس کرونا، مسابقات به صورت آنلاین برگزار شد، زمان برگزاری مسابقات اختلال فراوانی با کار‌ها و فعالیت‌های غیر درسی‌ام داشت همین امر باعث شد موفق به کسب رتبه سوم منطقه شوم.

سپس به مسابقات کشوری راه یافتم که در آن دوره هم رتبه شایسته تقدیر را از آن خود کردم، پس از گذشت حدود سه سال Certificate جمع و تفریق را از موسسه ذهن نو دریافت کردم همچنین گواهی‌نامه‌(مجوز) مربیگری که از طریق مسئول موسسه، فهیمه خسروپناه را کسب کردم که با گذراندن دوره‌ها خود را آماده طرح درس و همچنین آزمون ورودی مربیان می‌کنم، امیدوارم هر چه زودتر شاگردان بسیاری را آموزش دهم.

بعد از این موفقیت‌ها و افتخارآفرینی‌ها از طرف تیم پشتیبانی مسابقات، به عنوان شرکت در مسابقه بین‌المللی که در کشور تایوان برگزار می‌شد اعزام شدم اما به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا و لغو شدن مسابقات به تاریخ دیگر مسابقات برگزار نشد.

در این راه مشوق اصلی من خانواده‌ام هستند که با تمام وجود همراه و پیشرو من بودند و من را همراهی می‌کردند، البته، جدای از خانواده‌ بستگان بسیاری مرا تشویق می‌کردند که این کار باعث انگیزه و پیشرفت من شد.

بعد از شرکت در مسابقات و افتخارات متعدد به عنوان مربی چرتکه انتخاب شدم که به امید خدا به زودی زود شاگردان بسیاری را آموزش خواهم داد، تا فرزندان ایران برای آینده افتخار عظیمی در بحث محاسبات ذهنی‌/ریاضی کسب کنند و باعث خورسندی مربیان، خانواده و هموطنان خود باشند.

دانش‌آموز مربی*

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار