رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش خبر داد:

آغاز رسیدگی به اعتراضات رتبه‌بندی فرهنگیان از امروز

زمان رسیدگی بستگی به نوع اعتراض دارد

تهران (پانا) - رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش از آغاز رسیدگی به اعتراض فرهنگیان نسبت به رتبه‌بندی از امروز (19 فروردین) خبر داد و اعلام کرد که دسته‌بندی اعتراضات متفاوت است.

کد مطلب: ۱۳۶۱۱۴۴
لینک کوتاه کپی شد
آغاز رسیدگی به اعتراضات رتبه‌بندی فرهنگیان از امروز

محسن زارعی با اشاره به آغاز رسیدگی به اعتراضات رتبه‌بندی فرهنگیان از امروز گفت: دسته‌بندی اعتراضات متفاوت است. بعضی از همکاران نسبت به رتبه خودشان اعتراض دارند، بعضی از همکاران نسبت به نحوه رسیدگی اعتراض دارند و بعضی از همکاران هم بر این عقیده‌اند که بخشی از مستندات را نتوانسته‌اند بارگزاری کنند.

وی با بیان اینکه تمام فرآیند در این زمان رسیدگی در اختیار همکاران قرار می‌گیرد، اظهار کرد: همکاران می‌توانند نسبت به هر بخشی که احساس می‌کنند تضییع حقی از آن‌ها صورت گرفته، اعتراض خودشان را اعلام کنند.

زارعی در پاسخ به اینکه بازنگری رتبه‌بندی معترضان چقدر زمان نیاز دارد، خاطرنشان کرد: بازنگری از امروز شروع می‌شود و به نوع اعتراضی که صورت گرفته است، بستگی دارد. یعنی اگر به نحوه رسیدگی یا اینکه مدرکی را همکاران بارگزاری نکرده‌اند یا مدرکی را می‌خواهند جایگزین مدرک قبلی کنند، طبیعتاً رسیدگی به مدرک خیلی سریع‌تر انجام می‌شود اما اگر همکاران به نحوه رسیدگی، اعتراض داشته باشند زمان بیشتری را می‌طلبد.

رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش در خصوص رتبه اختصاصی فرهنگیان گفت: طبق ماده 14 بعد از رسیدگی به اعتراضات توسط هیات‌ممیزه رسیدگی‌کننده به اعتراضات، رتبه استحقاقی معلمان تعیین می‌شود و تاریخ اجرای حکم نیز از تاریخ استحقاق اجرا می‌شود.

وی افزود: رتبه استحقاقی یعنی همان رتبه‌هایی که همکاران الان در فرآیند دریافت کرده‌اند منتها آن کسی که به رتبه خودش اعتراض دارد، اعتراض را طبق ماده 14 اعلا می‌کند و رسیدگی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار