امام جمعه رودهن:

زیست عفیفانه و حیامحورانه بانوان مانع نقشه‌های شوم دشمنان است

رودهن(پانا) - امام جمعه رودهن در خطبه‌های نماز جمعه این‌هفته،زیست عفیفانه و حیا محورانه بانوان در سطح جامعه را مانع پیاده‌سازی نقشه‌های شوم دشمنان برشمرد و گفت سخنان مدبرانه رهبر معظم انقلاب صحه‌ای محکم بر این‌امر است.

کد مطلب: ۱۳۶۱۰۳۱
لینک کوتاه کپی شد
زیست عفیفانه و حیامحورانه بانوان مانع نقشه‌های شوم دشمنان است

حجت الاسلام سید محمد حسینی امام جمعه بخش رودهن در خطبه‌های نمازجمعه این هفته عنوان کرد: تقوا و ایمان زمانی عمیق است که آثارش در عمل انسان نمایان شود.اگر کسی تلاش کرد ایمانش را از زبانی به سطح ایمان قوی و عملی رساند خدا در سایه این تلاش سه پاداش به او عطا می کند که اولین پاداش دو بهره یا کفل است که از رحمتش به او عطا می‌کند،کفل به معنی بهره است که نیاز را برطرف کند،ایمان به پیامبر خدا و بهرمندی از معنویات پیامبر(ص) یک کفل و ایمان به پیامبران پیشین یک کفل عنوان شده است. در بیانی دیگر خیر دنیا و خیر آخرت دو کفل مذکور هستند. در بیانی دیگر پاداش‌های مضاعف و پی‌درپی خداوند در برابر ایمان قوی بندگان دو کفل مذکور هستند.

وی در ادامه مطرح کرد: دومین پاداشی که برای مومنین با ایمان قوی بیان شده نور و روشنایی است که در پرتو آن راه درست زندگی، هدایت و بندگی وجود دارد. در روایت معصومین این نور، نور ولایت اهل بیت(ع) عنوان شده است و سومین پاداش این افراد آمرزش الهی است چون اگر قرار باشد گناهان مومنین بخشیده نشود هیچ پاداشی برای او گوارا نیست.ایمان قوی و پرهیزکاری درست نجات بخش انسان است و خدای متعال به انسان مومن و با تقوا عزت دنیا و آخرت را عطا می‌کند و او را مورد عفو و بخشش الهی قرار می‌دهد.

حسینی همچنین گفت: ماه مبارک رمضان ماه تقوا و پاکی است،سعادت و سربلندی و موفقیت در سایه‌ی تقوا و پاکی برای ما بوجود می آید،شب های قدر زمان اندازه‌گیری و تقدیر مقدرات یک سال و بلکه یک عمر ما است.نخوابیدن در شب های قدر مقدمه ای برای بیداری از غفلت ها باشد، بیداری شب قدر یعنی بیداری از غفلت انسان، مراقبت از اعمال و اینکه بسنجنیم که مسیر زندگی ما مسیر نجات بخش است یا مسیری که ما را دچار خسران می‌کند.

امام‌جمعه رودهن اذعان کرد: بیانات مقام معظم رهبری در دیدار رمضانی امسال با کارگزاران و مسئولین یک بسته کامل و نقشه راه کامل معرفتی، اخلاقی و مدیریتی بود و در عرصه ی‌های سیاست داخلی، خارجی و سیاست های اقتصادی و فرهنگی نیز نقشه‌ راه است،باتوجه به شعار سال اقتصادی باید به مسائل فرهنگی اهتمام جدی و برنامه‌ریزی داشته باشید،مبارزه جدی و بدون رودربایستی با هرگونه فساد در راس توصیه‌های کلیدی رهبرمعظم به‌ مسئولان قرار داشت.مبارزه با فساد فقط با دستگاه‌های کشوری و شرکت‌های بزرگ نیست! بلکه در سطوح پایین دستی حتی در روستاها هم باید به آن توجه جدی شود.در مبارزه با فساد هیچ هراسی نباید به دل راه داد.

وی تصریح کرد: دشمن برای ضربه زدن به هویت دینی و جامعه با نقشه و برنامه وارد شده و مسئولین نیز باید برنامه داشته باشند و از برنامه های بی‌قاعده جلوگیری و پرهیز کنند،دشمن از زیست بانوان عفیف جامعه عصبانی است و برای اینکه این مانع را بردارد، با نقشه وارد شده و برای اینکه آنها را پیاده سازی کند دست به هر کاری می‌زند،زیست عفیفانه و حیا محورانه بانوان جامعه مانع پیاده سازی نقشه های شوم دشمنان است؛رهبر انقلاب نیز فرمودند، افرادی که کشف حجاب می کنند نمی دانند که پشت این برنامه چه جاسوس هایی وجود دارد اگر متوجه شوند این کار نمی کنند چون خیلی از این افراد اهل دین و دیانت هستند.

حجت الاسلام حسینی در پایان خاطرنشان کرد: ماه مبارک رمضان ماه تقوا و پاکی است. سعادت و سربلندی و موفقیت در سایه‌ تقوا و پاکی برای ما بوجود می آید،مقام امیرالمؤمنین(ع) در اوج قله ایمان، عبودیت و انسانیت است.

خبرنگار: فائزه محمودپور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار