معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کاشمر:

شروع آزمون‌های شبه نهایی پایه دوازدهمی کاشمر

کاشمر (پانا) - معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش شهرستان کاشمر از برگزاری آزمون شبه نهایی برای پایه دوازدهم در شنبه آینده خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۶۰۸۳۳
لینک کوتاه کپی شد
شروع آزمون‌های شبه نهایی پایه دوازدهمی کاشمر

علی طاهری گفت: با همفکری و هم یاری مدیران و در جهت آشنایی دانش آموزان پایه دوازدهم با نمونه سوالات امتحانات نهایی خردادماه، همه دانش آموزان پایه دوازدهم شهرستان کاشمر بصورت هماهنگ رأس ساعت ۸ صبح از روز شنبه نوزدهم فروردین ماه تا روز نوزدهم اردیبهشت، تمام دروس خود را در یک برنامه ریزی هماهنگ و دقیق امتحان خواهند داد. برای طراحی سوالات از دبیران برجسته کمک گرفته شده است.

وی افزود: دو درس برای هر رشته (ریاضی، تجربی، انسانی) به صورت هماهنگ کشوری در تاریخ ۶ و ٩ اردیبهشت برگزار می شود. برای رشته انسانی دروس فارسی و عربی، برای رشته تجربی دروس فارسی و زیست شناسی و برای رشته ریاضی دروس فارسی و فیزیک به صورت کشوری برگزار می شود.

معاون آموزشی اداره آموزش و پرورش شهرستان کاشمر با بیان اینکه انسان نیاز به انتخاب سرنوشت دارد نه پذیرش آن، تصریح کرد: با توجه به اینکه امتحانات نهایی به صورت الکترونیکی تصحیح می‌شود، دانش آموزان باید با توکل، تفکر و تلاش، سرنوشت شغلی خودشان را رقم بزنند. همچنین برای ارتقای معدل، توجه ویژه ای به دروس عمومی مثل سلامت و بهداشت و هویت اجتماعی داشته باشند.

دانش آموز خبرنگار: محمدرضا زارع
دانش آموز عکاس: علیرضا عربی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار