معاون رسانه سرویس خانواده، کودک و نوجوان مؤسسه تبیان در گفتگو با خبرنگار دانش‌آموز پانا:

کنشگری لازمه فعالیت‌های نوجوانان دهه هشتادی و دهه نودی است

تهران (پانا) - معاون رسانه سرویس خانواده، کودک و نوجوان مؤسسه تبیان و سردبیر بخش نوجوان روزنامه جام جم در سی‌امین نمایشگاه قرآن کریم، از حس و حال نوجوانان دهه هشتادی و دهه نودی در این نمایشگاه تعریف کرد و گفت نوجوانان دهه هشتادی و دهه نودی باید کنشگر باشند و کنجکاو بودن را راهی برای رسیدن به باورها و علایق دانست.

کد مطلب: ۱۳۶۰۷۸۵
لینک کوتاه کپی شد
کنشگری لازمه فعالیت‌های نوجوانان دهه هشتادی و دهه نودی است

زهرا قربانی، معاون رسانه سرویس خانواده، کودک و نوجوان مؤسسه تبیان و سردبیر بخش نوجوان روزنامه جام جم اظهار کرد: «امسال نمایشگاه پرشورتر از سال های دیگر در حال برگزاری است و انرژی‌بخش و مفید واقع شده است. حضور در نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در کنار خانواده موجب سرگرمی و یادگیری موضوعات متنوع و گوناگون برای نوجوانان می‌شود و آنها می‌توانند لحظاتی به یادماندنی و شیرین را در این نمایشگاه سپری کنند.»

قربانی افزود: «هر ساله این نمایشگاه با حضور پررنگ خانواده‌ها برگزار می‌شود. هدف از برگزاری این نمایشگاه انس گرفتن با کتاب خدا است و برگزاری مسابقات متنوع برای نوجوانان و جوانان باعث می‌شود که با قرآن آشنایی بیشتری داشته باشند.»

معاون رسانه سرویس خانواده، کودک و نوجوان موسسه تبیان، در رابطه با حس و حال این نمایشگاه بیان کرد: «این حس و حال تنها با حضور در این نمایشگاه تجربه می‌شود و بدون شک استقبال مردم بسیار دلنشین است و این احساس خوشایند و قابل توصیف نیست.»

سردبیر بخش نوجوان روزنامه جام جم، خاطرنشان کرد: «نوجوانان دهه هشتادی و دهه نودی باید کنشگر باشند، از فرصت‌های خود بهترین استفاده را کنند و برای دیده شدن در حوزه های مختلف فعالیت داشته باشند. کنجکاو بودن راهی برای رسیدن به باورها و علایق است. نوجوانی که کنجکاو باشد هر مسیری را بررسی می‌کند و بهترین را انتخاب می‌کند. توانمندبودن به این معنا است که امید، تلاش و انگیزه در لحظه به لحظه زندگی باشد.»

دانش آموز خبرنگار: زهرا کمالی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار