رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز:

آمادگی صنعتگران و بازرگانان استان برای مهارت‌آموزی و ایجاد اشتغال زندانیان

تبریز(پانا) - رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تبریز در دیدار با مدیرکل زندان‌های استان آذربایجان‌شرقی بر عدم بازگشت زندانیان به زندان پس از آزادی در صورت ایجاد اشتغال برای آنان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۶۰۷۴۷
لینک کوتاه کپی شد
آمادگی  صنعتگران و بازرگانان استان برای مهارت‌آموزی و ایجاد اشتغال  زندانیان

به گزارش روابط عمومی اتاق تبریز، یونس ژائله در دیدار با مدیر کل زندان‌های استان آذربایجان‌شرقی افزود: اتاق بازرگانی و بخش خصوصی همواره سعی کرده در جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی گام بردارد و این آمادگی در صنعتگران و بازرگانان استان وجود دارد که با مهارت‌آموزی و ایجاد اشتغال برای زندانیان، بتوان گامی در جهت کاهش مشکلات این افراد و جلوگیری از بازگشت آنها به زندان بردارند.

محمد جوادی، مدیر کل زندان‌های استان آذربایجان‌شرقی نیز در این دیدار گفت: اجرای طرح‌های سالم‌سازی و ایجاد اشتغال برای زندانیان، بسیار موثر بوده و با اجرای طرح‌های اشتغال حین حبس و پس از حبس می‌توان اندکی از مشکلات درآمدی خانواده‌های زندانیان را کاهش داد.

مدیرعامل بنیاد تعاون زندان‌های استان آذربایجان‌شرقی نیز در این دیدار از فعالیت کارگاه تولید کفش توسط زندانیان خبر داد و افزود: با حمایت بخش خصوصی می‌توان از ظرفیت‌های زندنیان برای تولید بهره جست و از سویی بخشی از مشکلات مالی خانواده‌های زندانیان را مرتفع کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار