فرماندار، خلیل آباد:

ایجاد مدارس سما در خلیل آباد 

خلیل آباد (پانا) - فرماندار شهرستان خلیل آباد از ایجاد مدارس سماءبا برنامه ریزی دانشگاه آزاد اسلامی کاشمر در شهرستان خلیل آباد خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۶۰۶۴۸
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد مدارس سما در خلیل آباد 

علیرضا برمکی، مدیر آموزش و پرورش خلیل آباد طی سخنانی ضمن تبریک سال جدید وحلول بهار قرآن و آرزوی قبولی طاعات و عبادات با اشاره به نامگذاری شعار امسال از سوی مقام معظم رهبری به رشد تولید و مهار تورم، اظهار کرد: تمام تلاش ما در حوزه تعلیم و تربیت، تحقق شعار مورد انتظار ایشان است.

وی افزود: شرط پیشبرد امور در حوزه تعلیم و تربیت، تعامل و هم افزایی میان تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان خلیل آباد است.

مدیر آموزش وپرورش خلیل آباد همچنین بیان کرد: هفته بزرگداشت مقام شامخ معلم، فرصت مغتنم وارزشمندی برای پاسداشت زحمات معلمین عزیز است و هرکاری برای بهبود کیفیت مراسم هفته معلم لازم است، با کمال میل انجام خواهیم داد.

وی ضمن تشریح دستور کار جلسه، از حاضرین خواست که نظرات خود را در خصوص موارد مطروحه؛ برنامه های ستاد بزرگداشت مقام معلم و روند انتخاب معلم نمونه، مولدسازی و تجاری سازی املاک آموزش وپرورش، حل معضل خوابگاه مرحوم مرتضوی و تعیین نرخ کلاس های تقویتی دوره ابتدایی، بیان نمایند و در نهایت مصوبات شورا در خصوص موارد مطرح شده اخذ شود‌.

در ادامه غلامحسین کیانی که به عنوان مسئول ستاد هفته گرامیداشت معلم در آموزش و پرورش خلیل آباد انتخاب شده است به بیان برنامه های خود در هفته گرامیداشت مقام معلم پرداخت و انتخاب معلمین نمونه، برگزاری همایش فرهنگیان، دیدار با خانواده های شهدای فرهنگی و نیز افراد بازنشسته و تجلیل از آنان، زنگ سپاس در ۱۰۴ مدرسه به طور همزمان در ۱۲ اردیبهشت ماه را از جمله برنامه‌های این ستاد اعلام کرد‌.

در پایان سید مسعود یاوری، فرماندار شهرستان خلیل آباد از ایجاد مدارس سما توسط دانشگاه آزاد اسلامی کاشمر در شهرستان خبر داد و گفت: از اداره آموزش و پرورش و دیگر ادارات می خواهیم تا همکاری لازم را در جهت تامین فضای مناسب آموزشی با مجموعه مدارس سما بعمل آورید.

وی با گرامیداشت هفته مقام معلم و تبریک این ایام به فرهنگیان بزرگوار برنامه های هفته معلم را ستود و گفت: برنامه های هفته معلم باید در حد شان و جایگاه معلمین به خوبی برگزار و برنامه‌ریزی شود.

خبرنگار دانش آموز: ابوالفضل مودب

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار