پیام مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت روز جمهوری اسلامی

بوشهر (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت روز جمهوری اسلامی پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۳۵۹۸۰۰
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر به مناسبت روز جمهوری اسلامی

متن پیام علی موحدی مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دوازدهم فروردین که یکی از مهمترین مقاطع مبارک، خجسته و سرنوشت‌ساز در تاریخ این مرز و بوم است، نماد و جلوه عملی و آگاهانه مردم سالاری دینی برای رهایی از پلیدی‌های طاغوت زمانه و برپایی حکومتی الهی با هدایت پیامبرگونه بنیانگذار کبیر و فقید انقلاب شکوهمند اسلامی حضرت امام خمینی(رضوان‌الله علیه) است.

نظامی که اینک پس از گذشت ۴۴ سال از عمر پرکت خویش، نه تنها خود را از یوغ استعمار رهانده بلکه با استقلال و خودباوری به حکومتی موثر در معادلات بین‌المللی و منطقه‌ای در حمایت از جبهه مقاومت و جهان مستضعفان بدل شده است.

در نخستین بهار آزادی در فرودین ۵۸، مردم انقلابی و مومن ایران اسلامی به تاسی از آیه شریفه " واعتصمو بحبل الله"، نهال جمهوری اسلامی را با رای قاطع و تاریخی غرس کردند تا دورانی منور و معنوی برای تمهید و تشکیل حکومت زمینه‌ساز حکومت جهانی امام زمان( عجل‌الله تعالی فرجه الشریف) شروع شود.

اینجانب با تعظیم و تبجیل در برابر روشن‌بینی و ولایت پذیری همواره‌ی مردم بزرگ ایران در عهد جمهوری اسلامی به ویژه راقمان حماسه بزرگ ۱۲ فروردین، فرارسیدن سالروز شکوه بی همتای روز جمهوری اسلامی که به تعبیر زیبای رهبر فرزانه حضرت امام خامنه‌ای( حفظه الله)، مکمل و متمم ۲۲ بهمن بود را به همه ملت به ویژه وفاداران به این حکومت الهی تبریک و تهنیت می‌‌گویم. دستگاه عظیم تعلیم و تربیت که با تقدیم ۴۰ هزار شهید فرهنگی و دانش‌آموز، همواره پا در رکاب انقلاب اسلامی بوده است، در روز جمهوری اسلامی بار دیگر، بیعت، پیمان و عهد خود برای استمرار اطاعت‌پذیری از فرامین ولایت مطلقه فقیه، تجدید و تحکیم می‌‌کند..

علی موحدی مدیرکل آموزش‌وپرورش استان بوشهر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار