معاون پرورشی مدرسه حضرت خدیجه(س) رودهن:

شناخت حضرت خدیجه(س)، یادگیری سبک زندگی خانواده دینی است

رودهن (پانا) - معاون پرورشی دبیرستان حضرت خدیجه(س) در روز شهادت این بانو، شناخت سیره زندگی حضرت خدیجه(س) را توسط دختران، یادگیری سبک زندگی یک خانواده دینی و مستحکم در پناه اسلام برشمرد که بسیار می‌تواند در آینده برای دختران راهگشا و نقشه راه باشد.

کد مطلب: ۱۳۵۹۷۹۶
لینک کوتاه کپی شد
شناخت حضرت خدیجه(س)، یادگیری سبک زندگی خانواده دینی است

شهناز آزادبخت معاون پرورشی دبیرستان حضرت خدیجه(س) رودهن در گفت‌وگو با پانا پیرامون شهادت حضرت خدیجه گفت: «آغاز دعوت انسان‌ساز پیامبر اسلام(ص) الگوهای بی‌نظیری به جامعه انسانی معرفی شدند که از حدود زمان خارج و برای همه تاریخ و نسل‌ها سرمشق شدند. یکی از این چهره‌های تابناک، وجود مبارک حضرت خدیجه(س) بود. حضور این شخصیت برجسته در کنار پیامبر به عنوان همسری فداکار و پیروی ثابت‌قدم در پیشبرد اهداف نبی مکرم اسلام(ص) از اهمیت بالایی برخوردار است.»

وی افزود: «وقتی که زنی عظیم‌الشان چون حضرت خدیجه (س) به عنوان الگوی زن برتر مسلمان به دختران جوان معرفی نشود چگونه می‌توان امیدوار بود که زنان فردای کشور فرزندانی انقلابی تربیت کنند، هرچند شناخت حضرت خدیجه(س) نه فقط برای زنان که برای مردان نیز حیاتی است.شناخت و معرفی سبک زندگی متعالی پیامبر (ص) و حضرت خدیجه (س)، می‌تواند خانواده امروز را که درگیر مشکلات فراوانی است، به آرامش برساند و تا حد زیادی از دغدغه‌های بی‌موردی که به آن دچار شده‌، برهاند.»

آزادبخت همچنین عنوان کرد: «دختران ما در مدارس با شخصیتی چون حضرت خدیجه(س) که اسوه اشاعه اسلام و پرچم‌دار آن بود بیش از بیش باید آشنا شوند. این آشنایی علاوه براین اینکه جنبه اسلام شناسی و وفاداری به دین را به دنبال دارد، با شناخت حضرت خدیجه(س)، بنیان‌های پایداری و اساس خانواده را نیز یاد می‌گیرند اینکه چگونه یک زن می‌تواند خانواده خود را مستحکم و در مسیر مستقیم و هدایت الهی نگه دارد.»

خبرنگار: فاطمه رحیمی نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار