برگزاری همایش دختران حاج قاسم با حضور دانش آموزان در قم

قم (پانا) - همایش دختران حاج قاسم به همت امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی قم و با حضور جمعی از دانش‌آموزان دختر متوسطه اول و دوم به همراه مادران آنان در سالن همایش این اداره کل برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۵۹۷۰۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش دختران حاج قاسم با حضور دانش آموزان در قم

فاطمه فرخنده، کارشناس امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی در همایش دختران حاج قاسم طی سخنانی به اجتماع همدلی‌ها، هم‌افزایی‌ها و امیدهای دختران اشاره و اظهار کرد: جوانان دغدغه‌مند، فعال و با استعدادی داریم که سیره و سبک حاج قاسم را ادامه خواهند داد و باید از ظرفیت‌های آنها در عرصه‌های مختلف استفاده کرد. هدف از این طرح، تحقق گام دوم انقلاب اسلامی است.

در ادامه زهرا نصیری، معاون فرهنگی تبلیغی آینده‌سازان خواهران با بیان تاریخچه‌ای مختصر از اسلام، دختران را دعوت به ارزش‌ها و فضایل اخلاقی طبق دستورات دینی کرد و افزود: در صورت تحقق این امر درون آدمی پاک و آراسته شده و در نتیجه رفتار، گفتار و حتی پندار او مانند درون پاک و آراسته می‌ شود.

در حاشیه همایش دو مسابقه جذاب و متنوع با اجرای دختران برگزار و هدایایی به برگزیدگان اهداء شد. همچنین اجرای گروه سرود و پرچم‌گردانی حرم حضرت معصومه سلام الله علیها از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

در حاشیه همایش نیز کارگاهی ویژه مادران به منظور شناخت و تعامل هرچه بیشتر و بهتر دختران نوجوان با حضور حجت‌الاسلام حسین رستمی در سالن شهید زین الدین همزمان با همایش برگزار شد.

پایان بخش مراسم نیز برپایی نماز جماعت و حضور بر سر سفره افطاری بود.

دانش آموزخبرنگار: سمیرا مرادیان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار