مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

انگیزه‌بخشی به فرهنگیان در اولویت قرار دارد

تبریز (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در جلسه هیات ممیزه استانی نظام رتبه‌بندی معلمان استان، بر اولویت قرار دادن انگیزه‌بخشی به فرهنگیان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۵۹۶۳۱
لینک کوتاه کپی شد
انگیزه‌بخشی به فرهنگیان در اولویت قرار دارد

حجت الاسلام والمسلمین علی پوررادی در این جلسه گفت: رتبه بندی مطالبه چندساله فرهنگیان با همت دولت سیزدهم، مجلس و وزارت آموزش و پرورش عملیاتی شد، البته نقد و اشکالاتی در فرآیند اجرا بوده که در این مرحله برطرف می‌شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اظهار کرد: انگیزه بخشی به فرهنگیان در اولویت اول است و باید نکات مثبت و محاسن رتبه‌بندی تبیین و نواقص شناسایی و رفع شود و همه عزیزان بدانند حقوق آنان به طور کامل پیگیری و پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه رتبه بندی در راستای اجرای مفاد سند تحول بنیادین بوده، افزود: تمامی میزهای تکریم و پاسخگویی به رتبه بندی در همه ادارات استان و در چندین کارگروه مختلف فعال شده و پاسخگوی همه فرهنگیان گرامی در بستر سامانه است.

پوررادی با اشاره به بیانات اخیر وزیر آموزش و پرورش گفت: تمام تلاش خود را خواهیم کرد تا تکریم به معنای واقعی و‌ عملی اتفاق بیافتد.

وی با اشاره به پرداخت ۴ماه اضافه تدریس همکاران شاغل و بازنشسته و خرید خدمات ادامه داد: تمام دست اندرکاران در تلاش هستند تا در سریع‌ترین زمان ممکن معوقات پرداخت شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین پوررادی خاطرنشان کرد: افراد در کارگروه‌های تعریف شده باید با دقت و جدیت در جهت رفع مشکلات موجود و پاسخگویی مورد قبول برای همکاران آمادگی داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار