مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل:

مدیریت مدیران مدارس استان بر پایه روحیه جهادی و انقلابی است

اردبیل (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش اردبیل گفت مدیران مدارس این استان با روحیه جهادی و انقلابی مدیریت می‌کنند.

کد مطلب: ۱۳۵۹۴۵۷
لینک کوتاه کپی شد
مدیریت مدیران مدارس استان بر پایه روحیه جهادی و انقلابی است

کلام اله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل در جلسه مدیران مدارس ناحیه ۲ اردبیل که در سالن کانون فرهنگی، تربیتی شهید رجایی این ناحیه برگزار شد، طی سخنانی از مدیران مدارس بعنوان مدافعان حریم مدرسه و دانش آموزان یاد کرد و گفت: درایت و مشارکت دلسوزانه مدیران مدارس به آموزش و پرورش در راه پر فراز و نشیب تعلیم و تربیت یاری می رساند.

وی رمز موفقیت آموزش و پرورش را داشتن مدیران انقلابی، دلسور و متعهد دانست و تصریح کرد: اجازه نخواهیم داد تا احدی به مدیران دلسوز استان به هر نحوی اهانت کند، چرا که مدیران تمام تلاش خود را بکار می بندند تا دانش آموزان با آرامش به تحصیل خود ادامه دهند.

وی با اشاره به رتبه بندی فرهنگیان گفت: رتبه بندی حق مسلم معلمان است و این امر بر کسی پوشیده نیست و در این راستا دولت و شخص وزیر آموزش و پرورش در تلاش هستند تا حقوق بحق معلمان محقق شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بیان کرد: در راستای تکریم، پاسخگویی و رسیدگی قانونمند و دقیق به اعتراضات همکاران فرهنگی، میز تکریم و هیات ممیزه استان و نواحی و مناطق با هدف خدمت به همکاران فرهنگی تشکیل شده است.

صفری در در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه امسال تصحیح اوراق امتحانات نهایی بصورت الکترونیکی انجام خواهد شد، خاطر نشان ساخت: تصحیح الکترونیکی اوراق امتحانی حرکت به‌سوی عدالت آموزشی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار