سخنگوی طرح ملی خدمات نوروزی ۱۴۰۲ جمعیت هلال احمر خبر داد:

بهره‌مندی ۳۹ هزار خانوار نیازمند از سبدهای معیشتی هلال‌احمر در ایام نوروز

تهران (پانا) - سخنگوی طرح ملی خدمات نوروزی ۱۴۰۲ جمعیت هلال‌احمر از توزیع ۳۹ هزار و ۳۲۰ سبد معیشتی به ارزش مجموع و تقریبی ۲۰۶ میلیارد ریال در محلات و مناطق کمتر برخوردار کشور از ۱۵ اسفندماه سال گذشته تا اول فروردین ماه جاری خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۵۸۱۹۹
لینک کوتاه کپی شد
بهره‌مندی ۳۹ هزار خانوار نیازمند از سبدهای معیشتی هلال‌احمر در ایام نوروز

به گزارش روابط عمومی سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر؛ وحید سلیمی‌ با اعلام این خبر گفت: خیرین حامیان و داوطلبان جمعیت هلال احمر به مناسبت فرا رسیدن نوروز و ماه مبارک رمضان، اقلام غذایی ۴۱ هزار و ۲۸۶ بسته‌ کمک معیشتی به ارزش هر بسته حداقل ۵ میلیون ریال را در قالب پویش «هلال رحمت» و برای توزیع در محلات و مناطق کمتر برخوردار سراسر کشور تامین کردند.

سلیمی افزود: این بسته‌ها از تاریخ پانزدهم اسفندماه ۱۴۰۱ تا اول فروردین سال ۱۴۰۲ با مشارکت ۴ هزار و ۳۸۵ نیروی داوطلب جمعیت هلال احمر و با همکاری و حمایت ۲ هزار و ۹۲۵ نفر از خیرین و نیکوکاران این جمعیت در ۳۱ استان کشور تهیه و تامین و در میان ۳۹ هزار و ۵۹۹ خانوار کمتر برخوردار سراسر کشور توزیع شده‌است.

وی توضیح داد: از مجموع بسته‌های معیشتی توزیع شده طی دو هفته اخیر، ۸ هزار و ۲۲۳ بسته در ۲۱۳ محله از محلات هدف طرح توسعه و توانمندسازی اجتماع محور ۲۰۲۰ محله کشور و ۳۱ هزار و ۳۷۶ بسته معیشتی در میان خانوارهای ساکن در سایر محلات و مناطق کمتربرخوردار استانهای مختلف توزیع شده است.

سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر همواره در اعیاد و مناسبت‌های ملی و مذهبی، طرح‌های حمایتی مختلفی را برای کمک‌رسانی به نیازمندان برگزار می‌کند.اغلب این کمک‌ها با مشارکت خیرین،حامیان،اشخاص حقوقی و سایر اهداکنندگان مردمی تامین می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار