نماینده معاونت امور جوانان شهرستان‌های استان تهران:

تبدیل چالش‌ها به فرصت‌، مهم‌ترین اصل توجه به نیازهای جوانان امروز است

بهارستان یک (پانا) - نماینده معاونت امور جوانان شهرستان‌های استان تهران، تبدیل چالش به فرصت را مهم‌ترین اصل توجه به نیازهای جوانان امروز دانست.

کد مطلب: ۱۳۵۶۸۴۴
لینک کوتاه کپی شد
تبدیل چالش‌ها به فرصت‌، مهم‌ترین اصل توجه به نیازهای جوانان امروز است

مهران سرپرست، نماینده معاونت امور جوانان شهرستان‌های استان تهران در نشست صمیمانه با حضور نخبگان ورزشی و جهادی، ضمن اشاره به ظرفیت‌ها و توانایی‌های جوانان شهرستان بهارستان اظهار کرد: میان چالش‌‌های مختلف جامعه کنونی، توجه به پیاده‌سازی و برنامه‌ریزی عملیاتی و تبدیل چالش‌ها به فرصت‌های عملیاتی، موضوع مهمی است که مستلزم نگرش و فلسفه فکری در نظام اداری دستگاه‌های اجرایی شهرستان است.

سرپرست در ادامه این نشست، ضمن تجلیل و قدردانی از نخبگان ورزشی و فعالان جهادی گفت: مطالبه‌گری کار جوانان ماست؛ پس انتظار می‌رود در تمامی حوزه‌ها اعم از ازدواج، اشتغال، آسیب اجتماعی و... فعال باشیم تا نتیجه حاصل شود.

همچنین ستار دارابی، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان بهارستان در ادامه اظهار کرد: توجه به درخواست‌های حاضرین و نیازمندی‌های آنها شاخص اندازه گیری شناسایی و دسته‌بندی جامعه آماری افراد نخبه و توانمند و استفاده از توانایی‌های آنان در جهت آموزش و انتقال علوم خود، مسیری روشن در جهت ارتقای سطح علمی نخبگان و تولید و رشد جوانانی است که جویای درخشندگی و افتخارآفرینی در سطوح متعددی می‌باشند و این امر، زمانی حاصل می‌شود که دستگاه‌های اجرایی پای کار بوده و هر کدام به سهم خود در امور جوانان نقش ایفا کنند.

دانش‌آموز خبرنگار: مبینا طلوعی آذر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار