زنگ هشدار مجدد کرونا در نیشابور زده شد

نیشابور (پانا) - معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی نیشابور از افزایش بستری و فوتی‌های مرتبط با کووید19در نیشابور خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۵۶۵۴۲
لینک کوتاه کپی شد
زنگ هشدار  مجدد کرونا در نیشابور زده شد

هادی حسین زاده کاهش رعایت شیوه نامه های بهداشتی و عدم انجام واکسیناسیون کامل را از دلایل مهم افزایش ابتلا به کرونا برشمرد و تصریح کرد: متاسفانه در طول اسفندماه 6 فوتی در اثر کووید19 داشته ایم و درصد بستری در اسفندماه سال جاری به نسبت ماه های قبل 75درصد افزایش داشته است.

رئیس مرکز بهداشت با اشاره به لزوم انجام واکسیناسیون کامل جهت مقابله با بیماری کووید19 خاطرنشان کرد: خوشبختانه همکاران ما در کلیه مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی آمادگی کامل برای انجام واکسیناسیون را دارند و همشهریان عزیز می توانند با مراجعه به مراکز خدمات بهداشتی درمانی و مشاوره ای را دریافت کنند.

حسین زاده راه اندازی مراکز خدمات جامع سلامت شماره 6 و 9شهری را در جنب بیمارستان حکیم و خیابان پویش 7 یادآور شد و افزود: با توجه به افزایش پراکندگی جمعیت همشهریان در منطقه شهرک، این مراکز راه اندازی شده و آماده ارائه خدمات به مردم عزیز هستند.

وی تعطیلات نوروز و سفرهای مردم را به عنوان یکی از عوامل مهم در انتقال ویروس کووید19و افزایش شیوع بیماری در کشور برشمرد و به همه مردم توصیه کرد در صورت امکان از انجام مسافرت های غیرضرور بپرهیزند و در صورت مسافرت حتما شیوه نامه های بهداشتی مانند فاصله گذاری فیزیکی، شستن دست ها و ... را رعایت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار