مدیر آموزش و پرورش منطقه ۳ در گفت‌وگو با پانا:

توطئه دشمنان در ایجاد ناآرامی در مدارس، همانند سایر دسیسه‌های آنها نافرجام خواهد ماند

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۳ با بیان اینکه اهداف شوم دشمنان محقق نخواهد شد، خاطرنشان کرد کشور به فضل الهی و همراهی تمامی عوامل آموزشی و تربیتی توطئه دشمنان در ایجاد ناآرامی در جامعه همانند سایر دسیسه‌های آنان نافرجام ماند.

کد مطلب: ۱۳۵۶۴۰۹
لینک کوتاه کپی شد
توطئه دشمنان در ایجاد ناآرامی در مدارس، همانند سایر دسیسه‌های آنها نافرجام خواهد ماند

سیدرضا میرزاده مدیر آموزش و پرورش منطقه ۳ در گفت وگو با پانا پیرامون موضوعات و حوادث پیش آمده اخیر در برخی مدارس در سطح آموزش و پرورش گفت: با توجه به بررسی‌های به عمل آمده و گزارش مراجع ذی ربط، تعداد محدودی از دانش آموزان طی دسیسه دشمنان در سطح کشور دچار حادثه شده بودند که البته در منطقه ۳ هیچگونه گزارشی مبنی بر موضوعات و حوادث اخیر که در رسانه ها به آن اشاره شده مشاهده نشده است.

میرزاده ادامه داد: در این راستا هوشمندی و آگاهی مدیران و مجموعه کارکنان واحدهای آموزشی قابل تقدیر بوده، اما توصیه می‌شود به جهت با نشاط تر شدن فضاهای آموزشی و تربیتی مدارس همزمان با بهار طبیعت و بهار قرآن از اولیای داوطلب و آگاه به جهت همراهی در اداره امور مدرسه و ایجاد امنیت خاطر بیشتر برای سایر اولیا و دانش آموزان بهره گیری شود.

مدیر آموزش و پرورش منطقه ۳ در ادامه خاطرنشان کرد: به فضل الهی و همراهی همه عوامل آموزشی و تربیتی، این توطئه دشمنان نیز همانند سایر دسیسه های آنها نافرجام خواهد ماند.

میرزاده بهره گیری دانش آموزان از فضای آموزشی و تربیتی را از حقوق مهم شهروندی دانست و از همکاران آموزشی و تربیتی سطح منطقه خواست فعالیت های آموزشی، پرورشی و پژوهشی را پر رونق تر از گذشته در سطح مدارس دنبال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار