مدیر آموزش و پرورش منطقه ۳:

نقش فرهنگی شهدا و وصیت نامه‌های آنان هرچه بیشتر تبیین شود

تهران (پانا) - مدیر آموزش و پرورش منطقه ۳، با اشاره به نقش فرهنگی شهدا، بر تبیین و عرضه هر چه بهتر، گویاتر و پررنگ‌تر وصیت‌نامه‌های آنان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۵۶۳۹۶
لینک کوتاه کپی شد
نقش فرهنگی شهدا و وصیت نامه‌های آنان هرچه بیشتر تبیین شود

مراسم تجدید میثاق با شهدا با حضور مدیر، جمعی از مسئولین و سایر کارکنان آموزش و پرورش مناطق ۱ و ۳ در آستان امامزاده علی اکبر چیذر برگزار شد.

در ابتدای این مراسم که با هماهنگی ستاد شاهد و امور ایثارگران مناطق یک و سه برگزار شد، سیدرضا میرزاده، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۳ گفت: حضور در این مراسم به دعوت شهدا صورت گرفته است.

وی ادامه داد: مناطق یک و سه بالغ بر ۵ هزار شهید نثار اسلام و دفاع از خاک ایران کرده اند که بزرگترین میراث فرهنگی کشورمان است.

میرزاده افزود: ما مجموعه فرهنگیان در آموزش و پرورش به عنوان نهاد تعلیم و تربیت و کانون فرهنگی، بر خود وظیفه می‌دانیم در این برهه از زمان که تهاجم فرهنگی از سوی دشمنان صورت می‌پذیرد، نقش فرهنگی شهدا و وصیت نامه های آنان را هر چه بهتر، گویاتر و پررنگ‌تر تبیین و عرضه کنیم.

در ادامه این مراسم پس از اجرای سرود، مداحی و خطبه خوانی حاضران با نثار شاخه های گل به ساحت مقدس امامزاده علی اکبر و شهدای آرمیده در آستان این امامزاده در محله چیذر، عرض احترام و ارادت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار