مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان؛

خبرنگار باید از صحت و درستی خبری که منتشر می‌کند آگاه باشد

اصفهان(پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان اصفهان گفت برای رسیدن به شایستگی خبرنگاری باید تلاش کنید و همچنین خبرنگار باید از صحت و درستی خبری که منتشر می‌کند، آگاه باشد.

کد مطلب: ۱۳۵۶۰۶۴
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگار باید از صحت و درستی خبری که منتشر می‌کند آگاه باشد

همایش خبرنگاران پانا شهرستان فریدن با حضور اکبر رحمتی مدیر سازمان دانش آموزی اصفهان ، حسین کیانی کارشناس سازمان دانش آموزی استان اصفهان ، راضیه صادقیان کارشناس سازمان دانش آموزی استان اصفهان و محمد فصیحی مدیر آموزش و پرورش شهرستان فریدن در سالن ۱۷ شهریور داران برگزار شد.

اکبر رحمتی مدیر سازمان دانش آموزی اصفهان در این جلسه با خبرنگاران پانا فریدن درباره ویژگی های خبرنگاران اذعان کرد: دانش آموزان خبرنگار باید از سن نوجوانی شروع به فعالیت کنند و آموزش ببینند تا بتوانند در آینده یک خبرنگار شایسته و مجرب باشند.

وی افزود: برای رسیدن به شایستگی خبرنگاری باید تلاش کنید و همچنین خبرنگار باید از صحت و درستی خبری که منتشر می‌کند آگاه باشد.

رییس سازمان دانش آموزی استان اصفهان در این جلسه در رابطه با اصول اخلاقی و رفتاری یک خبرنگار صحبت کرد و خبرنگاری را توأم با ادب و متانت و وقار همراه دانست و خاطرنشان کرد: خبرنگاری حرفه ای اخلاقی و اجتماعی است و پشتکار خبرنگار عامل موفقیت او در امور است.

همچنین از خبرنگاران خواست که به این کار نه تنها به عنوان مهارت و حرفه بلکه پله ای برای پیشرفت و ترقی در تمامی زمینه های گوناگون زندگی نگاه کنند.

در ادامه مدیر سازمان دانش آموزی استان اصفهان از دانش آموزان خبرنگار حاضر در جلسه خواست که گزارشی مبنی بر جلسه امروز بنویسند و همان موقع برای دیگر خبرنگاران بخوانند و قلم خبرنگاری خودشان را به نمایش بگذارند.

اصغری مسئول تدارکات و پشتیبانی آموزش و پرورش فریدن در ابتدای این جلسه ضمن خوش آمدگویی و تشکر از حضور مسئولین سازمان دانش آموزی، در خصوص سازمان خبرنگاری دانش آموزی بیان داشت که این طرح دوسال ونیم هست که در شهرستان فریدن راه اندازی شده و استقبال دانش آموزان برای خبرنگاری قابل توجه بود و همچنین دانش آموزان خبرنگار فعال و توانایی در این حرفه وجود دارند.

در ادامه راضیه صادقیان کارشناس سازمان دانش آموزی استان اصفهان درباره ی این حرفه گفت : این حرفه راهی است برای شکوفایی استعداد ها و توانایی های دانش آموزان به عنوان خبرنگار تا از این طریق کسانی که ویژگی های یک خبرنگار خوب و اعتماد به نفس کافی برای این کار را دارند کشف شوند و بتوانند در این راه استعداد های خود را پرورش دهند و پیشرفت کنند.

محمد فصیحی مدیر آموزش و پرورش شهرستان فریدن در ادامه برنامه به مسئولین محترم و دانش آموز خبرنگاران خوش آمد گفت و از خبرنگاران حاضر در جلسه و همچنین از همکاران و خبرنگارانی که در برپایی این جلسه زحمت کشیدند؛ تشکر کرد.

در پایان برنامه گواهی های دوره ی خبرنگاری دانش آموزان به دانش آموزان اهدا شد و از آنها برای توانمندی و پشتکاری که دارند، تقدیر شد.

دانش آموز خبرنگاران: زهرارحیمی، فاطمه بدیع زمانی، مبینا شکوهی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار